Skip to main content

Op de voorlichtingsavond van KPN in verband met de aanleg van glasvezel op 6 nov. 2019 is mij toegezegd dat ik 2 apparaten voor superwifi gratis bij het pakket kreeg als ik dezelfde avond zou besluiten dat ik over stap van Ziggo naar KPN. Ik heb daar ja op gezegd en ook bevestiging van KPN gekregen. Inmiddels weet ik dat ik binnenkort de monteur krijg voor de definitieve aansluiting. De apparaten (modem etc.) zijn bij ons binnengekomen, behalve de apparatuur voor de superwifi. Deze wil ik als nog toegestuurd krijgen (gratis)

De voorlichting was in Zwolle, basisschool de Octopus, (...)  op 6 nov. 2019

Ik wil graag contact opnemen met de Zwolse vestiging. Op die bewuste avond ben ik geholpen door Jessy. Wilt u dit contact voor mij regelen.

(...)

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

@EMdV Welkom hier op ons Forum! Bedankt voor je bericht. We hebben een SuperWifi actie gehad waarbij de nieuwe klant kon kiezen voor óf 2 (gratis) SuperWifi's óf korting op het abonnement. Ik zie dat jullie, dankzij de ingevulde gegevens, hebben gekozen voor 6 maanden €21,25 korting.  Ik zie dat je nog voordat je dit topic had aangemaakt contact hebt gehad met een van mijn collega's. Je was hier dus waarschijnlijk al van op de hoogte.

Als de wifi niet voldoende bereik heeft in huis, kan je (wanneer alles is aangesloten) de WifiManager doorlopen.  We voorzien je dan van (gratis) wifi-versterkers. Deze zijn echter niet draadloos. 


Voor ons is het gebruik vaneen goed werkende WiFi (in het hele huis) van groot belang. Ik wacht de installatie dan af en de WifiManager ter controle doorlopen. Ik zal de monteur om advies vragen. Dank voor je reactie.


@EMdV Ik vermoed dat dat wel goed gaat komen. Succes!


Reageer