Skip to main content

Topic in quarantaine

  • April 17, 2019
  • 3 reacties
  • 2393 keer bekeken

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
Door een mislukte samenvoeging/verplaatsing (denk ik🤔) is weer een reactie van mij op een topic veranderd in een losstaand topic die in quarantaine staat:
https://forum.kpn.com/quarantaine-47/modem-experiabox-v10-471707

Mijn reactie hoort bij de topic/reactie van gebruiker geen vpn verbinging met v10a die wel verplaatst is:
https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/vpn-werkt-niet-meer-op-experiabox-v10a-468863/index10.html#post752017

Als ik nu door mijn Favorieten loop, krijg ik iedere keer de volgende foutmelding:
Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.

Kan een moderator (@Vikash ?) dit aub weer herstellen? Bvd.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Ik heb het bericht van de topicstarter inderdaad verplaatst naar het centrale verzameltopic. Ik kon jouw bericht daar niet kwijt omdat je in jouw bericht de klant verwijst naar hetzelfde topic. Ik heb het topic daarom verplaatst naar quarantaine.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Superuser
  • April 17, 2019
Ok duidelijk, ik zie dat het probleem uit de favorieten verdwenen is, bedankt hiervoor.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Graag gedaan @RBxx 🙂