Skip to main content

Traag internet bekabeld 9 MB  snel internet met WIFI wifi 99MB

Volgens abbonnement 100Mb/sec 

Xperia v10

 

Admin edit: gebruikersnaam aangepast omdat dit een 06 nummer was

Hallo @0612345678  welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Ik begrijp dat je bekabelde verbinding niet helemaal lekker loopt, terwijl het via wifi wel goed loopt.

Heb je al eens overwogen om naar je netwerkkabels te kijken? Wellicht zijn die niet helemaal goed meer. Heb je je bekabelde apparaat rechtstreeks op de Experiabox aangesloten, of zit er nog apparatuur tussen? Hoe lang is de netwerkkabel?

Admin: tag aangepast, gebruikersnaam is gewijzigd


Heb je nu je 06 nummer als gebruikers naam gekozen? Of gewoon een nummer van een willekeurig ander iemand?

Het eerste is niet erg handig, het tweede niet erg vriendelijk.


En nu is het nummer veranderd is een niet in gebruik zijnd nummer.

Behalve in de quote van @XS4-Arjan ……


ik heb al een melding gemaakt


Hallo @0612345678  welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Ik begrijp dat je bekabelde verbinding niet helemaal lekker loopt, terwijl het via wifi wel goed loopt.

Heb je al eens overwogen om naar je netwerkkabels te kijken? Wellicht zijn die niet helemaal goed meer. Heb je je bekabelde apparaat rechtstreeks op de Experiabox aangesloten, of zit er nog apparatuur tussen? Hoe lang is de netwerkkabel?

Admin: tag aangepast, gebruikersnaam is gewijzigd

Kabel loopt buitenom al tenminste 10 jaar . Nooit last van gehad maar als dit de oorzaak zou zijn overleeft hij deze winter niet meer. 😇


Heb je al een andere poort geprobeerd?


Hoi @0612345678, welkom op het forum. Is het al gelukt om een andere kabel en/of andere poort op het modem te proberen?

Dat je met de Wifi een snellere verbinding ervaart geeft het vermoeden dat we het in de richting van de kabel of poort moeten zoeken.