Skip to main content

Hallo,

Ik heb een Hussel 100 Mbps-abonnement dat sinds een paar maanden erg traag presteert. Mijn maximumsnelheden lijken ongeveer 30 Mbps download en 30 Mbps upload te zijn, maar meestal is het ongeveer 16-18 Mbps download en 20 Mbps upload, wat ik veel te laag vind.

Ik heb mijn verbinding getest met 2 verschillende laptops en 1 desktop-pc (die allemaal Gigabit-verbindingen kunnen ondersteunen), rechtstreeks via 3 verschillende CAT 6-ethernetkabels verbonden met de Experia Box V10A, maar in alle gevallen verbeterde de maximale snelheid die ik kon bereiken niet bij allemaal.

Ik heb onlangs mijn Hussel 100Mbps gewijzigd in Hussel 200Mbps, die binnen een paar dagen zal starten, en ik heb al een nieuwe Experia Box V10 ontvangen, die ook niets deed om mijn snelheden te verbeteren.

Meerdere resets en locatiewijziging van de Experia Box (s) hielpen ook niet.

Wat kan ik nog meer proberen?

Bedankt,
Fabio

Hoi @Vhenx, welkom op het forum!
Ik zie dat hier overmorgen een monteur voor langs komt. Laat me vooral weten of dit het opgelost heeft straks!


Hello Thomas,

Ik kreeg vandaag bezoek van de netwerkmonteur en het probleem is opgelost door de ISRA aansluiting te vervangen door een nieuwe, en pair bonding toe te voegen.

 

Ik bereik nu snelheden van 180+ Mbps met mijn Hussel 200 :grin: