Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb al een aantal maanden problemen met traag en wegvallende wifi en bekabelde verbinding meerdere malen per dag.

ik heb glasvezel van kpn maar daar merk ik weining van.

ik heb nu al een aantal keer contact gezocht met iemand van kpn en continu moet ik hetzelfde riedeltje doorlopen om uiteindelijk met weinig of een tijdelijke verbetering weer verder te moeten. Nu ben ik in afwachting van een nieuw modem waar ik al een paar keer om gevraagd had, maar telkens werd dat niet als oplossingsoptie door het “systeem” afgegeven...tot nu toe heb ik niks meer vernomen van kpn wanneer ik mijn modem kan verwachten. Ik ben heel benieuwd wanneer ik deze gaat komen. Iemand die tot die tijd nog een lapmiddel weet, waarmee ik een beetje fatsoenlijk tv kan kijken en een beetje normaal internet kan gebruiken? Wifiversterker en nieuwe kabels heb ik al uitgeprobeerd, helaas  brengt dat ook geen verandering.

 

Hoi @ZinzivVonno. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je een traag/wegvallende internet verbinding hebt. Heb je dit op verschillende apparaten? Ik neem aan dat je met hetzelfde riedeltje de stappen op onze servicepagina bedoeld. Heb je inmiddels al een nieuwe ExperiaBox ontvangen? Wil je jouw naam, postcode en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik jouw verbinding doormeten en het verder uitzoeken. Ik hoor graag van je!