Skip to main content

Ik heb nu sinds enkele maanden kpn. De eerste maanden ging het goed met het internet, en nu is hij zo ontzettend traag. Ik moet online lessen volgen, dit is gewoon niet haalbaar.

Ik heb al duizend keer de wifi verbeterings test gedaan, maar het levertĀ  niks op. Heb nu net de speedtest gedaan, download is 17.6 mbps, en upload 9.3. Dit is echt te triest voor woorden. Ik probeer ook alsmaar een contact formulier of iets dergelijks te vinden, maar ik wordt telkens terug naar de verbeterings site gestuurd. Ik word er moedeloos van.

Hopelijk kan hier iemand mij helpen.

NatĆŗĆŗrlijk gaan we helpen!! Vertel eens wat over je netwerk? Welk modem heb je? Wat hangt er allemaal? Welke snelheid haal je bekabeld en via Wi-Fi? Heb je glasvezel of koper? Gebruik je draadloze verbindingssets of andere dingen die data versturen via het electriciteitsnetwerk? Heb je wifi versterkers?


Hoi,

Ik heb de experia box.Ā  Bekabeld gebruik ik nooit, dus dat weet ik niet. Ik heb ook geen glasvezel.

Ik heb ook niet veel verstand van internet. Mijn tv, printer, cv, laptop, camera's en gsm's gebruiken het netwerk.Ā 

In het begin super goed internet, en in eens was het klaar. Hiervoor hadden we delta en daar was het precies het zelfde. Eerst goed, en daarna slecht, en die konden niks vinden wat de oorzaak zou zijn.

Mijn modem staat aan het raam zonder blokkades ervoor. mijn abonnement isĀ Type abonnementHussel Internet 100 Mbit/s.Ā  De speedtest gafĀ download is 17.6 mbps, en upload 9.3 aan.


Hoe heb je de tv aangesloten op de experiabox? Heb je dit soort dingen.Ā 

Ā 


Mijn tv zit rechtstreeks op de experiabox. En die versterkers heb ik niet.


Welk type experiabox heb je? Staat er op als het goed is.


v10a


Heb je die al een keer gereset? Dus resetknop gebruikt?


Goh al honderd keer,Ā 


Hoi @Clasi, welkom op het KPN Forum,

Ik zie dat @Joep1965Ā jouw al aardig op weg heeft geholpen. Ik begrijp dat hetzelfde probleem bij meer providers hebt ondervonden (ook bij Delta), zelf denk ik dan al snel aan een storingsbron. Wat voor apparaten heb jij allemaal in huis die een storing zou kunnen veroorzaken. Denk aan apparaten die ook zelf iets uitzenden zoals een chrome cast, sonos boksen of beveiligings camera's. Ik help je graag verder.Ā 


hoi,

Ā 

ik heb een chromecast, wifi camera's, printer via de wifi.

Ik heb nu het modem wat verplaatst, maar het maakt niks uit. Maar ik vind het vreemd, de eerste maanden was het super. en ineens is het een drama, en al die apparaten waren er al, en ook al die tijd aangesloten, dus zou raar zijn, dat ze nu ineens gaan storen, en tegenwoordig draait alles erop, dus zou het gewoon moeten kunnen.


ik heb vanmorgen tot 3 keer toe een chat gehad met iemand van kpn, op het moment dat hun mijn modem resetten is de chat weg, en kun je alles weer opnieuw doen. en elke reset leverde ook nog niks op. toen maar gebeld, nou dit levert ook niks op. ik ben heel erg boos en erg ontevreden over kpn, en wil dan ook graag weg hier, dit is nog slechter dan dat ik ooit heb gehad. en de klantenservice is helemaal om verdrietig te worden, dat je zo je betalende klant van het kastje naar de muur stuurt, ik ben al 6 weken bezig geweest om uberhaupt contact gegevens te kunnen vinden van kpn


ik heb vanmorgen tot 3 keer toe een chat gehad met iemand van kpn, op het moment dat hun mijn modem resetten is de chat weg, en kun je alles weer opnieuw doen. en elke reset leverde ook nog niks op. toen maar gebeld, nou dit levert ook niks op. ik ben heel erg boos en erg ontevreden over kpn, en wil dan ook graag weg hier, dit is nog slechter dan dat ik ooit heb gehad. en de klantenservice is helemaal om verdrietig te worden, dat je zo je betalende klant van het kastje naar de muur stuurt, ik ben al 6 weken bezig geweest om uberhaupt contact gegevens te kunnen vinden van kpn

Ā 

Contactgegevens is niet zo moeilijk. Telefoonnnummer 0800-0402.
Wat voor snelheid haal je binnen volgens je modem? Als je hierop inlogt, kan je dit zien in de instellingen/informatie. Wat voor snelheid krijg je viaĀ https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/Ā binnen als je je postcode en huisnummer invoert? Trage internet via Wifi ligt vaak aan de setup thuis in plaats van de binnenkomende lijn, vooral als je al een 100mbit abonnement hebt. Deze bieden ze niet voor niets aan natuurlijk.


Wat

Koper

Beschikbaar

small_green_check-86092b2a0359339f780028aa7bcec83a24fe0ac463977050fa8f103e519dd345.png

Wat

FttH

Beschikbaar

small_red_cross-3971008bf4614020d515611fa7c045c7618cabd46495b9ec6016814022847891.png

Wat

Sneller Internet Buitengebied 4G

Beschikbaar

small_red_cross-3971008bf4614020d515611fa7c045c7618cabd46495b9ec6016814022847891.png

Uitvalredenen

Snelheid >= 2Mbps, Geen buitengebied

Technologie

Internet Snelheid

Koper/DSL

110 Mbit/s

Bonded Koper/DSL

-

Technologie

Internet Snelheid

Fiber

-


Ā 

https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/830a9460-2fca-11eb-8a02-5d371a897f74

dit is nu net


Reageer