Skip to main content

Beste,

 

Ondanks ik verder gewoon mijn bandbreedte haal en de reactie tijd van mijn internetverbinding gewoon in orde is heb ik toch geregeld dat ik traag internet heb vooral de laatste 2 maanden af toe in de tijd terug naar 56k modem. Iemand een idee? want word er langzamerhand wel beetje moe van. en voor die twee maanden was mijn uptime 89,96% dus uptime is opgelost maar nu traag internet.

uptime:100%

 

Hoi @Smaling, de internetsnelheid op het screenshot ziet er niet zo laag uit inderdaad. Waarbij merk je het precies, en hoe gebruik je het internet? is het bijvoorbeeld draadloos of bekabeld? En merk je het bij internetten, downloaden, iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, wij zien enkel wat jij ons vertelt. Om met je mee te kunnen denken hebben we wat meer nodig zoals je merkt. Als je het makkelijker vindt kan je ons ook bellen, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


@Jasper 

 

Internet is zowel bekabeld als via WiFi heb op alle twee probleem. Maar dat is al een poosje. 

 

Al mijn hardware die ik heb is van unifi. Dream machine pro router POE switch USW 24 pro van router naar switch 10gb verbinding meeste cat 6 kabel. Wifi gaat via Ubiquiti Unifi U6-Pro. Intern gaat goed eigen nas draaien bijna al mijn apparaten onderling haal ik 122,68 mbps bandbreedte naar buiten toe ook geen probleem mee. Echter kpn iptv hapert geregeld geluid valt weg. Foto's op internet laden traag filmpjes op YouTube moeten lang naar denken. Netflix laat langer dan normaal. Kinderen klagen de laatste over problemen met gamen. Hoor ze normaal nooit. Enz


Met meerdere dingen is het te merken dus. Kan je in de Unifi apparatuur ook zien of de binnenkomende verbinding rond dat moment een dip heeft gehad, of is daar wel een stabiele verbinding? Op je profiel staan geen gegevens, waardoor ik niet kan kijken of er vanaf deze kant iets aan de verbinding is te zien.