Skip to main content

Snelheid is waardeloos hier….ben net overgestapt naar 500/500  maar behaal deze snelheid bij lange na niet..bekabeld blijf ik nog steeds onder de 100..Bij mijn weten is het hier nooit en te nimmer snel geweest bij welke provider dan ook..ik ben op glasvezel aangesloten,maar waar ik voor betaal krijg ik bij lange na niet..KPN LOS DIT OP AUB…..

Snelheid hier dus ook bagger

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Als jij een abo van 500 heb krijg je dat ook. Zo simpel is het. Met glasvezel heb je snelheidsgarantie. Maar je moet ze wel de kans geven om de aanpassingen te doen in de centrale. En dat is gezien corona niet snel te realiseren.


Als jij een abo van 500 heb krijg je dat ook. Zo simpel is het. Met glasvezel heb je snelheidsgarantie. Maar je moet ze wel de kans geven om de aanpassingen te doen in de centrale. En dat is gezien corona niet snel te realiseren.

 

Had hiervoor 200/200..ook never nooit behaald !

 


Maar heb je dat ook gemeld?


Het kan zijn dat je een cat5 kabel hebt aangesloten die gaat maar tot 100. Je moet een cat5e kabel hebben om je 500 te behalen


Welke netwerkadapter heeft de laptop, kan die 1 Gb/s aan, of blijft die steken op 100 Mb/s?


Hoi @toontje1968 . Bij een glasvezelverbinding krijg je de snelheid die bij het contract hoort. Dat is juist het voordeel van glasvezel. 

Hoe meet jij de snelheid? Wenselijk is om een ‘schone’ pc/laptop bedraad aan te sluiten op de experiabox. De netwerkkaart en netwerkaartsoftware kan nog een bottleneck vormen en het is dus belangrijk om de specificaties hiervan goed te lezen. https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm