Skip to main content

Mijn adres is ******** en ik heb alles bij KPN.
Vreemd, maar sinds Odido met Ziggo heeft aangekondigd glasvezel te gaan leggen in onze wijk heb ik een hikkend internet, met regelmatig secondenlang geen verbinding.
Ik heb altijd een meer dan prima internet performance gehad, ook om bijv live formule 1 te kijken.
Maar sinds zo'n 1,5 maand heb ik regelematig geen response bij het opvragen van een webpagina.
Kan KPN checken of er een probleem is, al of niet veroorzaakt door de aanstaande glasvezelactiviteiten?
Met dank en groet, 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Huh, werkt Ziggo met Odido/glasvezelnetwerk beheerder samen? Gaat Ziggo ook op glasvezel leveren?


Huh, werkt Ziggo met Odido/glasvezelnetwerk beheerder samen? Gaat Ziggo ook op glasvezel leveren?

Nee. Enkel nieuwbouw waarbij de Zalmhaventoren in Rotterdam de eerste was en volgens mij zijn ze daarna weer gestopt want in nieuwbouwwijken die daarna worden opgeleverd kom ik gewoon weer coax tegen.

 

@Gerf je kan altijd een belletje wagen naar 0800-0402 zodat we de lijn kunnen nameten wanneer je problemen ervaart. Zeer waarschijnlijk heeft het niks met glasvezel te maken maar mogelijk hebben ze een kabel geraakt. Dat zou altijd kunnen.


Hoi @Gerf en welkom hier op ons forum :)

Huh, werkt Ziggo met Odido/glasvezelnetwerk beheerder samen? Gaat Ziggo ook op glasvezel leveren?

Nee. Enkel nieuwbouw waarbij de Zalmhaventoren in Rotterdam de eerste was en volgens mij zijn ze daarna weer gestopt want in nieuwbouwwijken die daarna worden opgeleverd kom ik gewoon weer coax tegen.

 

@Gerf je kan altijd een belletje wagen naar 0800-0402 zodat we de lijn kunnen nameten wanneer je problemen ervaart. Zeer waarschijnlijk heeft het niks met glasvezel te maken maar mogelijk hebben ze een kabel geraakt. Dat zou altijd kunnen.

Zoals @Ik_Combineer hier aangeeft, wil ik je ook adviseren om ons hierover te bellen (0800 0402) op het moment dat je deze problemen ervaart. Dan kunnen we op dat moment je verbinding doormeten en vanuit daar verder kijken!


Heb je nu internet via de koperdraden, ooit aangelegd voor telefoon ?
Zo ja dan is het mogelijk dat er iets met de kabel (in de straat) is gebeurd, wellicht bij het graven voor glasvezel, maar ja, wie zal het zeggen en wat schiet je er mee op ?


Huh, werkt Ziggo met Odido/glasvezelnetwerk beheerder samen? Gaat Ziggo ook op glasvezel leveren?

Nee. Enkel nieuwbouw waarbij de Zalmhaventoren in Rotterdam de eerste was en volgens mij zijn ze daarna weer gestopt want in nieuwbouwwijken die daarna worden opgeleverd kom ik gewoon weer coax tegen.

Interessant ( en jammer ), is dat 1 vezel per woning die dan voor de ene of de (een) andere aanbieder kan worden gebruikt ?

 


Huh, werkt Ziggo met Odido/glasvezelnetwerk beheerder samen? Gaat Ziggo ook op glasvezel leveren?

Nee. Enkel nieuwbouw waarbij de Zalmhaventoren in Rotterdam de eerste was en volgens mij zijn ze daarna weer gestopt want in nieuwbouwwijken die daarna worden opgeleverd kom ik gewoon weer coax tegen.

 

@Gerf je kan altijd een belletje wagen naar 0800-0402 zodat we de lijn kunnen nameten wanneer je problemen ervaart. Zeer waarschijnlijk heeft het niks met glasvezel te maken maar mogelijk hebben ze een kabel geraakt. Dat zou altijd kunnen.

fyi ;)

ziggo is intern nog steeds bezig met glasvezel tot in de mk

al heb je nu in volendam-edam dat ze niet anders kunnen de coax gaat eruit