Skip to main content

Mijn internet is mega traag en ik wilde kijken via mijn tools of ik het kan verbeteren.

Maar wat ik ook probeer vanuit mijn KPN, ik kom iedere keer weer op een lege pagina met foutmelding 404, dat de pagina niet gevonden is.

Ik kan niets testen, ik kan niets opnieuw instellen en ik kan met niemand chatten.

Ik wil mijn internet weer naar behoren laten werken en momenteel is dat écht onder niveau.

Als ik mijn netwerk deel met mijn buren dan kom ik op 2 tot 3 Mbps!

Via 5h netwerk op 25 Mbps.

Dat was 90 Mbps.

Ik kom nergens in blijkbaar.

Als ik deze pagina wil openen: https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

Dan krijg ik error 404

 

Als ik deze pagina wil openen: https://www.kpn.com/service/internet/snelheid-verbeteren/verbeter-wifi.htm

Dan krijg ik error 404

 

Als ik contact wil zoeken dan krijg ik error 404.

En in de tussentijd is mijn internet écht veel en veel te traag!


Ik kan geen mail sturen, ik kan geen monteur aanvragen, ik kan geen speedtest doen, ik kan mijn instellingen niet laten controleren, kortom: ik kan niets!

Echt waardeloos en ik kom geen stap verder. Alle opties die online te vinden zijn geven constant een error. Dus ik hoop dat er hier snel iemand mij te woord kan staan?


Wat moet ik doen om hier een antwoord op te krijgen!?

Waarom reageert er niemand van KPN???


Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


 


 


Dat is een mooie snelheid. Haal je die bekabeld wel?


Ja, dat zou een mooie snelheid zijn, míts ik dat haalde!
Dat is wat mogelijk is!
Niet wat ik haal, dát is nou juist het hele probleem!!

En ik heb geen kabel, dus die optie kan ik je niet vertellen.

Ik zou graag hulp willen van de KPN, krijg de indruk dat ik die van u niet ga krijgen…

Toch bedankt.


Ok dan wacht je nog een paar dagen. Of je kan bellen. Op dit forum helpen klanten elkaar maar daar zit je blijkbaar niet op te wachten.


Maar jij hebt me tot op heden toch ook nog geen hulp geboden? Je bewondert alleen de snelheid, die eventueel mogelijk haalbaar is? Anyway, ik wacht inderdaad gewoon. Thanks.


Ik begin met de vraag die iedere medewerker als eerste stelt.  Haal je bekabeld wel de snelheid. Dit om uit te sluiten dat er iets mis is tussen de centrale en je modem. Zonder dat antwoord kunnen ze ook niets.


Ik snap nu hoe je aan 4247 reacties komt… Nogmaals dank en ik wacht het rustig af.


Hallo @NicolevandenBroek62 Welkom hier op het Forum. Laat me eerst enkele dingen uitleggen. Het KPN Forum is een openbare plek, waar je veel informatie kunt vinden over onze diensten en waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan om antwoorden te vinden. Iemand als Joep, die je met de beste wil van de wereld probeert te helpen, is net als jij klant. Er zijn ook medewerkers van KPN, moderators, actief. Ik ben daar één van. Wij zorgen ervoor dat informatie goed vindbaar is en dat gesprekken goed verlopen. We helpen uiteraard waar nodig is, maar we kunnen niet direct reageren. Dit is dus niet de gebruikelijke klantenservice-ingang, waarbij je direct antwoord van een medewerker van KPN krijgt. 

Dat gezegd hebbende, stelt Joep hele logische vragen, die iemand van KPN je ook zal stellen. Als je langzaam internet hebt is het zaak om te kijken wáár de oorzaak ligt. Is het alleen wifi of treedt het ook op als je bekabeld internet gebruikt. Ik vermoed dat het bij jou om wifi gaat? Dan is mijn vraag of je het ook eens bekabeld wilt testen, zodat we als iets kunnen uitsluiten. Ik zou graag screenshots zien van de snelheid die je bekabeld haalt en van de snelheid die je via wifi haalt. 

Maar wellicht heb je al contact gehad met een klantenservice? Hoe is de stand van zaken nu? Kan ik nog met je meekijken?

 


Monteur geboekt en staat ingepland.


Duidelijk! Dan komt het vast in orde. Mocht de community of ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan weten. 


Gewoon de rol vervangen….Â