Skip to main content

Al jaren bij kpn met mobiele abonnementen, vaste telefoonverbinding, iTV en internet (alles in huis thuis standaard)

Op mijn adres maar 16 mbits download en 2 mbits opload.

Met hulp van de WiFi manager kom  ik tot 15 mbits op de drie etages.

Mijn zoon heeft een spelletjescomputer en klaagt dus, moet uren downloaden voor een spel of update.

Ooit twee WiFi versterkers gekregen en aangesloten met weinig resultaat.

Voor mijn moderne 4K tv kan ik geen Bluetooth iTV tv ontvanger aanschaffen.

De meerdere tv’s in huis  en de draadloze verbindingsset met drie aansluitingen werken ook niet mee.

Glasvezel staat niet in de planning.

Na een belletje met kpn kreeg ik te horen dat ik het hier mee moet doen.

Kpn u laat deze trouwe klant in de kou staan.

Heeft u een oplossing?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Nou er is nog heel wat te doen mits de snelheid die binnen komt hoger is. Welke snelheid meet je met een bekabelde pc of laptop?


De KPN geeft zelf aan dat er maar 16 mbits download en 2 mbits upload beschikbaar is op mijn woonadres. Blijkbaar woon ik in een wijk waar het verdeelstations op grote afstand is. Trouwens gewone wijk in Heemskerk.


Dat is inderdaad niet veel. Technisch is er meer niet mogenlijk. Het wordt dus wachten op glasvezel.  Als Ziggo leverbaar is kunt u beter overstappen.  


De KPN geeft zelf aan dat er maar 16 mbits download en 2 mbits upload beschikbaar is op mijn woonadres. Blijkbaar woon ik in een wijk waar het verdeelstations op grote afstand is. Trouwens gewone wijk in Heemskerk.

Dat laatste zegt helaas niet zo veel, ook in de grotere steden zijn er nog steeds wijken waar men ‘slechts’ een ADSL2+ verbinding kan krijgen omdat de afstand tot de apparatuur van KPN in de centrale of straatkast te groot is. 

 

16Mbps download klinkt inderdaad wel als iets waar iemand die games download over zal klagen, helaas komt er niet meer binnen en moet u het inderdaad daarmee doen. Misschien is er nog pairbonding mogelijk, dan zou je al richting het dubbele moeten gaan. In dat geval zou het dan wel zo moeten zijn dat het tweede aderpaar is ingelast, anders kan er ook geen tweede lijn in gebruik genomen worden. Ik vermoed echter dat dat niet mogelijk is (of al gebruikt wordt) als de medewerker van de klantenservice aangaf dat er niets mogelijk is.


Dank voor jullie antwoord, wel treurig nieuws, dus maar overwegen na jaar of veertig van provider te wisselen.