Skip to main content

Heb sinds september  wegvallende en trage internet gehad tot heden. Hierover heb ik vaak contact gehad en zou ook nog teruggebeld worden(november) daarna weer gebeld ( weer teruggebeld worden)

Op dit moment maar weer zelf gebeld en gevraagd waar het telefoontje blijft, moest een klacht sturen schriftelijk, telefonisch word deze niet meer verwerkt.

 

Dus bij deze, hierbij mijn klacht vanwege mijn trage internetverbinding. Stilstaand TV beeld, Teamvergadering stilvallen beeld.

En ga zo maar door.

 

Hopend op een compensatie over de afgelopen  maanden.

Tevens heb ik ook een opname pakket genomen echter was er een aanbieding, als je een opname pakket nam dan kreeg je gratis een tv kastje. Zo vastgelegd vanaf september 2021. Facturen liepen direct al mis alle maanden dubbel betaald, eenmalig tot op heden een correctie pas uitgevoerd. a € 10.- nu wachtend op de andere maanden tot op heden.

 

Hopend komt het tegelijk met de compensatie van de trage verbinding en de problemen erom heen.

 Evenals een aanbieding internetsnelheid 100 ipv 75..ga akkoord ook daar werd ik voor terug gebeld, je begrijpt al, dit is ook niet gebeurd tot heden.

Lijkt me overstappen voor een jaartje naar een andere provider, voor mij nu de beste oplossing.

 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Er is heel wat gebeurt zo te zien. Op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij als we er niet uitkomen.  Het lijkt er op dat de forumleden niets voor je kunnen doen. Er van uitgaande dat alles nu perfect werkt. Is dat het geval?


Hoi @Ronnie651, welkom bij ons op het Forum. 

Een tijd lang problemen gehad met de verbinding begrijp ik. Dat is niet fijn. Als ik het goed begrijp is dat nu opgelost. Dat is fijn. Nu wil je hier graag compensatie voor zien. Dat kan ik niet geven. Dat kan enkel als je helemaal zonder diensten zit. 

Wat betreft het opname pakket, de ontvanger en de facturen, dat wil ik nog graag eens nakijken. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.