Skip to main content

heb een abb van 500/500 met een inmiddels experiabox v10A maar haal net krap 200 Mbit. kpn hier diverse malen voor gebeld en men heeft inmiddels diverse beloftes gedaan van langskomen tot terug bellen en mailen. Helaas niks van dat alles. geen service geen monteur geen geld terug, dit speelt inmiddels al maanden. Voor de helderheid bij de instalatie had ik netjes 500/500. nu dus niet meer. alles bedraad aangesloten hier en test de snelheid recht streeks op het modem zonder andere apparaten aangesloten of draadloos online. ben er verschikkelijk klaar mee. morgen gaat de stekker eruit en klaar ermee. wel meer betalen maar nul komma nul service. beloofd van alles maar niks van dat alles.

 

ben er echt helemaal klaar mee… meer mensen hier last van??

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Heb je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom gehaald? Heb je de snelheid gemeten via speedtest.net ?


Ja glasvezel nt spannimgsloos gehad. Alles is bekabeld. Tv werkt prima maar dat is ook alles. Speedtest via app en webbrowser gedaan. Alles alleen bekabeld met maar 1 apparaat op experiabox.kpn heedt pc overgenomen op afstand en kkmt tot zelfee conclusie alleen stuet gwen monteur.


Logisch ook. Wat zou een monteur bij u daar aan moeten doen dan?

Je moet een andere speedtest gebruiken. @wjb kan je daar meer over vertellen.


Lees dit topic eens: https://forum.kpn.com/internet-9/ik-heb-een-500-500-verbinding-maar-haal-dit-al-tijden-niet-kpn-wil-niks-meer-doen-voor-me-500854?postid=1005268#post1005268

En gebruik de speedtest app die WJB daar aangeeft: https://www.speedtest.net/nl/apps/windows


Hoi @De Erkende. Ik kan mij voorstellen dat je ervan baalt dat je niet gebruik kan maken van de volledige snelheid. Ik zie dat Nick83 een topic met jou heeft gedeeld en heeft aangeraden om de speedtest te gebruiken dat in dit topic staat. Heb je dit inmiddels al gedaan? Ik ben erg benieuwd welke snelheid je gemeten hebt. 


Speedtesten heb er al velen gebruikt. Ik heb een tiptel speedtester een profi dinh die ik voor werk gebruik 900€ kan geen software test tegen op, gebruikt kpn zelf ook. Maar helaas snelheid wordt niet gehaald. 


Ik heb zojuist een aantal metingen vanuit deze kant uitgevoerd en mijn systeem kan het probleem niet ontdekken. Om dit probleem te kunnen verhelpen moeten we een monteur bij jou thuis langs sturen zodat hij ter plekke dit probleem verder kan onderzoeken. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?


Reageer