Skip to main content
Antwoord

Traag netwerk en vaak wegvallend internet

• May 22, 2025
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

thijs053_nl
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds het onderhoud van afgelopen week hier in de stad elke dag standaard dat het internet weer weg valt. Ik heb met de mobiel inmiddels ook al erg veel problemen met het netwerk van KPN dus denk dat een ontbinding van het contract aanstaande is...

Beste antwoord door Sanne van KPN

Als alles steeds zo vaak wegvalt is dat niet iets waar je maar mee moet leven. Je diensten horen gewoon goed te werken, dus ik wil je echt aanraden om een belafspraak te maken. 

Dan kan mijn collega de verbinding doormeten. Als alles uitvalt dan moet terug te zien zijn in de metingen dat de verbinding hapert en kan op basis daarvan naar een oplossing gezocht worden.
Ik weet niet welk modem je hebt, maar mocht dat de Box 12 zijn, kijk dan ook of de stroomadapter niet het probleem is hier. Misschien is het daar dan ook al mee opgelost. 🙂

Mocht je bellen echt niet zien zitten, dan kan je ook een privébericht via Facebook of X sturen. Dan kunnen mijn collega's daar dit ook verder met je oppakken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@thijs053_nl, goed dat je dit meldt. Bepaald niet de bedoeling dat de diensten wegvallen.

Allereerst ben ik benieuwd of je de stappen voor het oplossen van wegvallend internet al doorlopen hebt. 

Zo ja, en mochten die niet helpen, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan de verbinding dan doormeten, hopelijk is daarmee de oorzaak en ook de oplossing snel gevonden!

thijs053_nl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 25, 2025

Hi ​@thijs053_nl, goed dat je dit meldt. Bepaald niet de bedoeling dat de diensten wegvallen.

Allereerst ben ik benieuwd of je de stappen voor het oplossen van wegvallend internet al doorlopen hebt. 

Zo ja, en mochten die niet helpen, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan de verbinding dan doormeten, hopelijk is daarmee de oorzaak en ook de oplossing snel gevonden!

Ja de stappen doorloop ik geregeld. En modem wordt elke weer een keer uit en aan gedaan. Dus daar lijkt het niet te liggen.

Als ik moet bellen met jullie blijf ik bezig en wordt er niets opgelost. recente ervaringen doen dit denken en voelen. Ik leef er nog mee. Maar contract verlenging gaat niet gebeuren

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 25, 2025

Als alles steeds zo vaak wegvalt is dat niet iets waar je maar mee moet leven. Je diensten horen gewoon goed te werken, dus ik wil je echt aanraden om een belafspraak te maken. 

Dan kan mijn collega de verbinding doormeten. Als alles uitvalt dan moet terug te zien zijn in de metingen dat de verbinding hapert en kan op basis daarvan naar een oplossing gezocht worden.
Ik weet niet welk modem je hebt, maar mocht dat de Box 12 zijn, kijk dan ook of de stroomadapter niet het probleem is hier. Misschien is het daar dan ook al mee opgelost. 🙂

Mocht je bellen echt niet zien zitten, dan kan je ook een privébericht via Facebook of X sturen. Dan kunnen mijn collega's daar dit ook verder met je oppakken. 

thijs053_nl
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 26, 2025

Heb al vaak genoeg gebeld. Maar wordt toch niets aan gedaan door jullie. Even een toelichting 3 jaar terug heb ik mijn contract ook al stop gezet om deze zelfde reden. Denk dat dat de enige optie wordt.