Skip to main content

Sinds een aantal maanden heel slechte wifi in huis zonder duidelijke reden. In huis is er niets veranderd. De verbinding valt vaak weg (te zien op smartphone). Mijn Microsoft surface kan tegenwoordig, behalve een halve meter naast een wifi versterker, geen verbinding meer maken met wifi en de wifi manager lijkt het alleen maar erger te maken. Na de laatste modem reset, gedaan door de wifi manager, geeft de speedtest nog maar 8 MB download aan. Heel soms zie ik de eerste seconde 58mb maar die daalt daarna meteen naar 5 tot 8 MB.

 

Dit is om gek van te worden. Ik ben al vanaf telfort tijdperk klant, woon nu drie jaar in een nieuw huis, altijd was wifi goed maar sinds kort is het echt een drama.

 

Graag advies en hulp hoe dit op te lossen.

 

Met vriendelijke groet

 

Wat ook bijzonder is. Jullie wifi manager geeft geen issues en meet 65 MB download. 3 verschillende speedtest apps gebruikt waarbij metingen liggen tussen 6 en 25 MB..allen een stuk langzamer dan de kpn wifi manager.


Dat is natuurlijk bijzonder vervelend. Ik kan niet verklaren waarom je dan met verschillende testen andere resultaten behaalt, dat is persoonlijk niet mijn ervaring. 

Je kan altijd even het modem een reset geven en voor meer tips onze kennisbank voor Wifi en Wifi versterkers doornemen.

Mochten bovenstaande stappen niet werken dan kun je het beste even bellen met 0800-0402 en dan helpen mijn collega's je verder!Â