Ik heb hetzelfde probleem als Lein444. Ik heb al 4 x naar KPN gebeld, en iedere keer zetten ze mij op een ander kanaal. Maar toch haal ik dan niet meer als 20 Mbit/s. Na een tijdje zakt dit weer tot rond de 10. En dan bel ik weer. Vandaag weer gebeld en de klantenservies was het met mij eens dat dit te laag was, ook de 20 Mbit/s na het overzetten naar een ander kanaal. Daarom stelde deze dame voor om een link naar mij te sturen zodat ik een afspraak kan maken met een monteur. Op zich een heel goed voorstel, want ik sukkel al maanden en nu komt er iemand kijken of het kan worden opgelost. Wat mij wel verbaast bij het maken van een afspraak is dat ik akkoord moet gaan dat dit €50,- gaat kosten. KPN levert niet de 40 Mbit/s volgens mijn abonnement en om dit op te lossen wordt er €50 in rekening gebracht???
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.