Het zoveelste gedoe met KPN.
Een KPN monteur kwamen een paar maanden geleden bij mij thuis ( zoveelste keer) omdat de KPN back-office iets zag wat niet klopte. Volgens de monteur was de stekker de oorzaak van de problemen. Monteur fixt dat ding en volgens hem zou ik geen last meer hebben van de foutcode stb-nmc-400, mijn internet zal sneller gaan, tv signaal zal beter zijn etc etc. Kortom geen problemen meer met internet en tv .
We zijn nu een paar maanden verder. Ik heb intussen verschillende keren de foutmelding stb-nmc-400 al tig keren gehad. De laatste keer een paar dagen terug en het duurde heel lang voordat ik weer normaal signaal had. Helaas moet ik constateren dat als ik van tv zender verander dat het 1 a 2 sec duurt voordat ik de andere zender krijg. Ook krijg ik soms de melding kinderslot op NPO 2 ten tijde van Nieuwsuur. Ik bedoel… Nieuwsuur op kinderslot? Zijn er naaktscenes bij Nieuwsuur te zien? Seriously……
Het internet is ook traag. Vooral met Youtube duurt het lang voordat de filmpjes te zien zijn ( dus downloaden is traag). Maar ook op een website klikken duurt het lang voordat de website te zien is.
Kortom. Heeft mij alleen maar geld gekost toen de monteur kwam maar ik heb nog steeds dezelfde problemen als voordat de monteur kwam.
Toen ik pas bij KPN kwam, toen had ik die problemen niet. Internet was snel, tv was snel…. Tja, nieuwe klant hé.... Maar maanden later begonnen de problemen. Na diverse telefoontjes, modem en tv kastjes vervangingen, bezoeken van de monteur ben ik dit wel ff zat.
Misschien toch tijd om over te stappen?
Noot: ja. ik heb modem en tv kastje gereset. En ja, de tv kast is rechtsstreeks op de modem aangesloten. Dus graag geen onzinnige vragen/suggesties hierover want de KPN monteur heeft vastgesteld dat alle verbindingen goed zijn gedaan.