Skip to main content

Beste KPN

Sinds maandag extreem slechte wifi. 1 bit!!!! Glasvezel! Na twee keer goed geholpen te zijn. Dacht ik dat het verholpen was. Tijdelijk 100 gb ontvangen. Dank! En gisteren in het tweede gesprek een apart netwerk 2.4 ghz en 5 ghz. Nu wel goede wifi met 2.4 ghz maar AD lezen gaat niet eens, pagina laden duurt minuten lang.

Alles gedaan, reset, wifimanager, 100m2 app sinds 4 jaar woon ik hier en nooit last gehad! Help!!!!

Ik begreep dat KPN veel klachten hierover ontvangt omdat er een nieuwe upgrade is gedaan. 
Alle wifi gebruikers hier thuis en installaties hebben er problemen mee. Tv niet, bedraad.

ik betaal het volledige abonnement maar krijg daarvoor niet geleverd!

Graag contact maar bovenal een oplossing! Maandag moet is weer thuiswerken na een week vakantie hoop dat dit wel kan 🙄

Edwin


 

 

 


1e bij modem tweede bij slechte plek 🤔


Kan jij die iCloud Private Relay eens uitzetten en dan opnieuw via die site een meting doen?


@Edwin de Haas Maak het iCloud Private Relay uit, dat is een VPN dat maakt internet om factor 10 langzamer.


@wjb @TDN hoe krijg ik die ICloud eraf 🙄


@wjb @TDN hoe krijg ik die ICloud eraf 🙄

Wellicht dat deze support pagina van Apple je daar duidelijkheid over kan verschaffen.


Allen,

danm voor jullie hulp. Ik ga morgen naar de KPN winkel voor een ander modem kijken of dat helpt.

 


Ik ga morgen naar de KPN winkel voor een ander modem kijken of dat helpt.

Wat is nu de snelheid zonder dat je gebruik maakt van die iCloud Private Relay?


Geen enkele verandering 


Geen enkele verandering 

Kan je eens een screenshot plaatsen van een meting zonder iCloud Private Relay actief?

Kan je ook eens het resultaat van een Speedtest meting tonen die vanaf een bekabeld aangesloten apparaat uitgevoerd is?


Hi @Edwin de Haas, had je het laatste bericht van @wjb al gezien? We zijn benieuwd naar de uitkomsten!

Kan je eens een screenshot plaatsen van een meting zonder iCloud Private Relay actief?

Kan je ook eens het resultaat van een Speedtest meting tonen die vanaf een bekabeld aangesloten apparaat uitgevoerd is?

 


Dank voor jullie reacties afgelopen week nieuwste modem ontvangen. Het werk nu naar behoren.

ik wil graag dit topic aluitne


Ah super, bedankt dat je het nog even hebt laten weten!


Reageer