Skip to main content

Vandaag alles aangesloten van kpn, ben er vier uren later alweer helemaal klaar mee. Een tv kastje werkt niet dus moet een andere opgestuurd worden, inloggen op modem om ww te wijzigen lukt op geen enkele manier het admin ww zou niet kloppen, de tool om het ww te wijzigen herkent het modem niet, kan geen eigen zenderlijst maken en de gids in horizontale stand is niet te doen die is totaal onoverzichtelijk. Heb nu al spijt van mijn overstap. 

Het enige positieve zijn de power wifi apparaten, heb nu tenmiste goed internet op de slaapkamer. Maar voor de rest... 

Welkom op het forum @Fris-Ian, dat klinkt niet als een goed begin van het abonnement! Heb je de nieuwe tv-ontvanger al ontvangen inmiddels en deze kunnen aansluiten? Doet die het wel? 

Welk modem heb je precies waar het inloggen niet op lukt? Is dat de Box 12 of een ander? Als het de Box 12 is kan je dit artikel in onze Kennisbank bekijken. In het gele vak wordt het inloggen toegelicht. 

 


Nieuw tv kastje nog steeds niet ontvangen, wordt al dagen beloofd dat het komt maar nog helemaal niks. En inloggen op het modem box 12 lukt ook nog steeds niet omdat het ww achterop het modem niet juist zou zijn. Heb het ww wel kunnen veranderen via kpn thuis app. Maar het probleem met dat ww om in het modem te komen blijft en ook het tv kastje wat niet omgeruild kan worden. De laatste stand van zaken hierin is dat het opnieuw is gemeld bij de externe leverancier van die dingen. Maar ik blijf het een ergernis vinden dat hele KPN. 


De laatste stand van zaken is niet heel duidelijk blijkbaar. Doordat er nog geen gegevens op je profiel staan kan ik er ook nog niet meer over zien of zeggen. Als je jouw profiel volledig invult en een seintje geeft kan ik kijken wat ik er over kan zien.