Skip to main content

Beste KPN medewerker,

Zo 1 a 2x per dag valt op mijn tv de kanaal/zender uit waar ik naar zit te kijken. Ik start dan mijn tv uit en weer aan. Het duurt dan enkele 10 tallen secondes dat de zender weer in beeld is. Via service en service tool heb ik al het nodige ondernomen. Of dit werkt is moeilijk aan te geven om dat  het probleem zich 1,2 a 3 x per dag voordoet.

Sinds ik glasvezel heb is mijn internet verbonden op de eerste verdieping zwak en traag. Wat is hier tegen of voor te doen om het sneller te krijgen?

Mvg. Bart

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
 

Hoi @BDU. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Je geeft aan dat het beeld af en toe wegvalt, werkt het menu op dat moment nog wel en krijg je de programma informatie nog wel te zien tijdens het zappen? Wat vervelend dat jouw wifi verbinding op de eerste verdieping zwak en traag is. Heb je dit probleem op verschillende apparaten en heb je onze Wifi Manager al gebruikt om jouw wifi-kwaliteit in huis te checken? Op de pagina ‘Oplossingen voor trage en wegvallende wifi’ vindt je tips om jouw wifi verbinding te verbeteren.


Hoi @BDU. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Je geeft aan dat het beeld af en toe wegvalt, werkt het menu op dat moment nog wel en krijg je de programma informatie nog wel te zien tijdens het zappen? Wat vervelend dat jouw wifi verbinding op de eerste verdieping zwak en traag is. Heb je dit probleem op verschillende apparaten en heb je onze Wifi Manager al gebruikt om jouw wifi-kwaliteit in huis te checken? Op de pagina ‘Oplossingen voor trage en wegvallende wifi’ vindt je tips om jouw wifi verbinding te verbeteren.

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer