Skip to main content
Vraag

Uit koper abonnement gegooid maar glasvezel werkt totaal niet

  • 14 September 2024
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

ben afgelopen vrijdag zomaar uit Koper abonnement (tv, internet) gegooid, en moet glasvezel nemen. Maar dit lukt helemaal niet in mijn appartement. Er is geen stroomaansluiting in de meterkast (en die zit op de galerij), wifi - ook superwifi - werkt niet, aansluiting lukt niet. Tig keer bellenĀ  met KPN - Oh U bent uit Koper gegooid, u moet nu glasvezel nemen. We kunnen dit niet terugdraaien. SCHANDALIG. Zonder enige aankondiging. Zit al twee dagen zonder internet, email en televisie. En maar bellen met KPN maar het wordt niet opgelost. Digitenne noodaansluiting is onderweg, ja daar heb ik veel aan nu ! SCHANDALIG dat ik gewoon eruitgegooid ben ! En dan moet ik nog extra betalen voor die Superwifi met Glasvezel maar voorlopig betaal ik overal voor maar KRIJG NIETS TERUG. Werkelijk ONACCEPTABEL.

Wat nou dit kunnen we niet terugdraaien ? TOTALE ONZIN. Als je iets UIT zet kun je het ook weer AAN zetten.

U heeft recht op een gratis monteur die kosteloos een stopcontact maakt bij u in de meterkast. En gratis een kabel naar de woonkamer legt indien mogelijk.Ā 

Is die monteur al ingepland?Ā 


er komt wel een monteur om een stroomaansluiting in de meterkast. maar die kan - werd gezegd aan de telefoon - niet de kabel leggen. helaas. maar dat zou sowieso lastig zijn want de woonkamer is 6 muren verder (en de tv en de computers dus ook). aangezien ik in een huurhuis woon, mogen we geen gaten door de muren boren. daarom werd ons superwifi x2 aangesmeerd (a 120 euro) maar die met elkaar (draadloos) verbinden lukt ook niet. (en KPN doet dit alleen tegen kosten nog eens 75 euro) en dus WEER een afspraak. .


WiFi word ook niks door 6 muren heen denk ik.

Is er een kruipruimte?Ā 


nee we hebben een gelijkvloers appartement. en helaas heeft KPN er dit dus 'doorgedouwdā€™maar kunnen we er niets mee. en dan zijn we op kosten gejaagd ook. hopelijk komt de monteur voor het stopcontact inderdaad en kan ik dit verder bespreken. maar ik ben hierdoor wel helemaal klaar met KPN. In een van de emails stond dat ze binnen nu en 2 jaar stoppen met Koper en maar om dan onverlet iemand af te sluiten zodat die een aantal dagen zonder verbinding zit, echt, schandalig.

dus het heeft nog wel een staartjeā€¦..


Er zal toch een kabel moeten komen denk ik. Zijn er nog meer bewoners met hetzelfde appartement? Overleg dan met elkaar en ga samen met de verhuurder in overleg.


Reageer