Skip to main content
Beantwoord

Uitval Experiabox 8v

  • June 30, 2020
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

mijn experiabox v8 valt zeer regelmatig uit. Wat is daar aan te doen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hallo @waardig weten Goed dat je je hier op het KPN Forum meldt. Als ik het goed begrijp brandt powerlampje van je Experia Box rood? Met welke kleur branden de andere lampjes? Het is in elk geval reden om eens naar je Experia Box te kijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je het probleem al hebt verholpen of dat je het via een andere weg hebt verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan horen we dat graag van je! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 30, 2020

Uit? Zijn dan alle lampjes uit?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 30, 2020

niet alle, alleen het eerste rode lampje brandt nog


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 30, 2020

En waar is dat eerste rode lampje van?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2020

Van de power


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 2, 2020

Hallo @waardig weten Goed dat je je hier op het KPN Forum meldt. Als ik het goed begrijp brandt powerlampje van je Experia Box rood? Met welke kleur branden de andere lampjes? Het is in elk geval reden om eens naar je Experia Box te kijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hallo @waardig weten Goed dat je je hier op het KPN Forum meldt. Als ik het goed begrijp brandt powerlampje van je Experia Box rood? Met welke kleur branden de andere lampjes? Het is in elk geval reden om eens naar je Experia Box te kijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je het probleem al hebt verholpen of dat je het via een andere weg hebt verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan horen we dat graag van je!Â