Skip to main content

mijn experiabox v8 valt zeer regelmatig uit. Wat is daar aan te doen?

Uit? Zijn dan alle lampjes uit?


niet alle, alleen het eerste rode lampje brandt nog


En waar is dat eerste rode lampje van?


Van de power


Hallo @waardig weten Goed dat je je hier op het KPN Forum meldt. Als ik het goed begrijp brandt powerlampje van je Experia Box rood? Met welke kleur branden de andere lampjes? Het is in elk geval reden om eens naar je Experia Box te kijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo @waardig weten Goed dat je je hier op het KPN Forum meldt. Als ik het goed begrijp brandt powerlampje van je Experia Box rood? Met welke kleur branden de andere lampjes? Het is in elk geval reden om eens naar je Experia Box te kijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je het probleem al hebt verholpen of dat je het via een andere weg hebt verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan horen we dat graag van je! 


Reageer