Skip to main content

Uitsluitend gebruikmakend van door KPN beschikbare randapparatuur, komt de upload bij mijn glasvezel-aansluiting niet boven de 500 Mb.

Met mijn download-snelheid is niets aan de hand. Deze is 928 Mb/sec.

Mijn verbinding en modem zijn al, op afstand, door de KPN-gecontroleerd.

Ik werk uitsluitend bekabeld.

Hallo @Rotjeknorder zie onderstaande linmk voor een mogelijke oplossing, anders KPN even bellen:

Succes.

Jan, bedankt voor het meedenken. Daar mijn downloadsnelheid tegen de 1 Gb aanzit, twijfel ik niet aan mijn kabelnetwerk. Het bellen naar KPN resulteert bij mij steeds, dat ik contact met een Bot krijg. Al mijn pogingen om ‘een mens’ te spreken te krijgen, leidt tot niets.

De kracht van glasvezel is een synchroon netwerk @Rotjeknorder , zolang jij dat niet hebt is er iets niet goed.

Toevallig de V10 als Modem?

Toevallig de V10 als Modem?

Wat heeft dat er mee te maken @John_92 ???

De V10 kan heel goed een Gigabitverbinding aan.

@JanD Ben gewoon heul nieuwschierig aangelegd..

Al weet ik zeker dat het antwoord ja is.. We wachten op antwoord.. 😜

John, ik heb geen idee wat voor (merk/type) modem ik heb. Destijds is alles door een KPN-medewerker geplaatst en verleden week ‘op afstand’ getest door KPN-techneuten. Uitslag was goed. De speedmeting gaf echter aan, dat de uploadsnelheid  45% van de downloadsnelheid is.

Dit is de V10.

Dank je John. Vanuit de laatste oorlogsjaren heb ik wel de V1 en V2 gezien/gevreesd, maar de V10 is volkomen nieuw voor mij. M.a.w.: ik heb geen V10-modem.

Dankjewel voor je reactie.

Ik ken het probleem met de upload op 500 wel op de V10. Met andere modems niet, dus durf ik het niet te zeggen wat het is op dit moment.

Dank je John. Vanuit de laatste oorlogsjaren heb ik wel de V1 en V2 gezien/gevreesd, maar de V10 is volkomen nieuw voor mij. M.a.w.: ik heb geen V10-modem.

Hallo @Rotjeknorder kijk dan even op het modem na, wat voor merk en type je hebt of plaats er even een foto van.

JanD., ik moet even met de billen bloot. Ik ben rechtszijdig 100% verlamd en verplaats mij binnenshuis in een soort rolstoel. De ‘berging’ in mijn woning is smal en lang; de KPN -glasvezelapparatuur bevindt zich alle op-/bij de achterwand. De 'rolstoel’ is té breed om in deze kast te komen. Ik woon zelfstandig mét een poes; deze weet van fotograferen niets af. De thuiszorgmedewerkers, al overbelast door het vele werk dat zij moeten doen, hebben echt geen tijd om foto's voor mij te maken.

Hoi @Rotjeknorder, welkom op onze community! Ik zie al een hoop tips en ideëen staan. Had je hierover ook al eens gebeld met mijn collega's van de klantenservice op 0800-0402? Die kunnen ook altijd even meedenken!

JanD., ik moet even met de billen bloot. Ik ben rechtszijdig 100% verlamd en verplaats mij binnenshuis in een soort rolstoel. De ‘berging’ in mijn woning is smal en lang; de KPN -glasvezelapparatuur bevindt zich alle op-/bij de achterwand. De 'rolstoel’ is té breed om in deze kast te komen. Ik woon zelfstandig mét een poes; deze weet van fotograferen niets af. De thuiszorgmedewerkers, al overbelast door het vele werk dat zij moeten doen, hebben echt geen tijd om foto's voor mij te maken.

En dan te bedenken dat die KPN poezen wel alles kunnen! En dit is een goedbedoelde grap hè?

BigDaddyNL, Mijn opmerking over mijn poes (zij heet Topsie) was ook goed bedoeld.

Reageer