Skip to main content
Vraag

V10 BOX : Wifi op Modem staat uit waarom?

• September 24, 2025
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Dagelijks heb ik geen WIFI oPmijn smartphones, heb ik wel Wifi dan geen Internet?

Doe ik de servicetool gebruiken werkt alles weer voor een aantal dagen, en dan begint de procedure van voren af aan, sinds 1.5. jaar.

Mijn PC en TV zijn bekabeld.

De Telefoons WIFI:  dezelfde INLOGNAAM als Bekabeld Internet met als uitzondering dat het wachtwoord hetzelfde is op een letter na.

Dus als voorbeeld: Bekabeld:  Inlog: Jantje Wachtwoord: Pietje 

Wifi :        Inlog: Jantje Wachtwoord: Pietjes 

Kan dit evt. conflicteren?? 

Modem is Experabox V10 10 jAAR OUD.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@joepie105, we denken hier in de Community graag met je mee!

Alvast even om mee te beginnen: de Experia Box V10 wordt nog steeds veel gebruikt en krijgt gewoon updates, het is dus geen enkel probleem dat je dit type modem hebt! Sommige gebruikers zijn van mening dat dit (een van de) beste modems is.

Wel ben ik benieuwd naar wat je bedoelt met het wachtwoord voor de bekabelde internetverbinding? Bekabeld internet met een ethernetkabel is gewoonlijk ‘plug and play’, daar heb je geen wachtwoord voor nodig omdat het een fysieke verbinding via een kabel is.

Voor een oplossing voor je wegvallende internetverbinding: Heb je onze Wifi Manager al eens geprobeerd? Dit is een handige servicetool die je verbinding voor je nakijkt en daarna je wifi zo optimaal mogelijk instelt. ER komt ook altijd een tip of uitkomst uit om je verder te helpen.