Skip to main content

Hoi Allen,

Ik ervaar sinds vandaag dat ik vaak de melding krijg '’server niet gevonden'’ bij het laden van het forum.Andere websites werken wel goed.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?

 

...

Ik heb al terugkoppeling. Dit wordt doorgezet naar Gainsight  (was: InSided)
...


En ik verwacht dat zij het maandag oppakken. Ik liep een x aantal weken geleden tegen hetzelfde aan, dus op de achtergrond gaat het niet helemaal soepel bij het verwerken van wijzigingen.

Heel blij met jullie oplettendheid en het doorgeven, merci beaucoup! 


Graag gedaan @Shyrin_ 👍

Dank voor het doorgeven!


Dank van de moderators voor jouw oplettendheid.

Waaronder dank van mijn kant. 😉


Geen dank @Bram_ !

Hopelijk wordt 't snel gefixt😊


Hoi @martijn197108 , Gainsight is er al mee bezig. Geen “KroontjesPen” meer, alleen nog “Theo de Koning”. De Anonymous in het overzicht is nog niet weg, maar hopelijk fixen ze dat ook nog snel.

Kan je jouw avatar weer toevoegen? Die is nu overal weg.


Ik hem m weer toegevoegd @RBxx !

Het is nog niet overal verwerkt. Nu staat het juist wél bij de likes en niet bij de posts...


Ik zie het @martijn197108 . Dat zal Gainsight nog moeten oplossen.
Ik verwacht dat @Shyrin_ meeleest.  Het tonen op alle plaatsen lukt zo te zien nog niet.


Ik denk dat Gainsight überhaupt nog niet begonnen is. Er lijkt niks veranderd te zijn.

 


Gainsight is er zeker al mee bezig (dat heb ik van de moderators gehoord), maar ze hebben kennelijk het probleem nog niet helemaal gevonden.


Ok, fijn dat er al aan gewerkt wordt!


Hoi @martijn197108 , volgens mij staat jouw avatar nu ook weer “overal”.


Dat stond ie wel ja😉

Ik heb ter test de avatar weer verwijderd, en weer is die verwerking niet direct op alle plaatsen doorgevoerd. Het lijkt dus helaas nog niet helemaal oplost. 


Ik zag wat gebeuren met jouw avatar en vermoedde dat al.

Dan waren alleen de gevolgen opgelost maar kennelijk nog niet de oorzaak.

Ik meld het weer bij de moderators.


Dank👍 

 


@Shyrin_ @Bram_ @RBxx ,

Zojuist getest en het avatar probleem is (bij mij iig) opgelost; een nieuwe avatar is per direct op alle plaatsen verwerkt. 

Dank voor het doorgeven,  't is snel opgelost! Is het probleem bij een wijziging van de gebruikersnaam nu ook opgelost?


Check! 

Zij gaven een aantal keer aan dat het opgelost was, maar dan bleek het nog niet helemaal zo te zijn (bijvoorbeeld met het wijzigen van jouw avatar), dus ik heb ze gevraagd om het drie dubbel te checken voordat ze zeggen dat het opgelost is en mijn ticket sluiten… Dus ik wacht nog heel geduldig op een terugkoppeling vanuit Gainsight… 
 

 


Hoi @RBxx @Shyrin_ ,

Er zijn mij weer een aantal problemen opgevallen:

-Ik was aangemeld, maar als ik dan probeerde te reageren moest ik inloggen. Dit lukte steeds niet. Toen ik af- en daarna weer aan- melde ging het goed.

- Er zijn weer groene namen zichtbaar van niet KPN medewerkers die vandaag een account hebben aangemaakt.

- Bij een gebruiker die al een topic had geopend werd dit niet in zijn/haar profiel getoond. Zowel bij de teller als onder het kopje "recente activiteiten".

 


Reageer