Skip to main content

Vaak als ik probeer te streamen of te gamen op de laptop of telefoon valt alles stil.

Ik heb dan dat er geen internet mogelijk is als ik bij mijn netwerk kijk.

Vaak als ik de experia 10 herstart werkt het weer even naar behoren, maar na een tijdje valt de verbinding weer weg.

Als ik de wifi manager gebruik krijg ik altijd het standaard antwoord om 2 wifi punten voor 99 euro te kopen, maar dat is het probleem niet. Het signaal is sterk genoeg, er komt blijkbaar geen data doorheen....

Hai @Erik_ ,

 

Kan dit nog geregeld worden? Het gebeurd nog steeds regelmatig dat mijn tv en wifi wegvallen. Vaak is het met een halve minuut weer terug, maar mijn vloerverwarming heeft de connectie ook nodig. Als het straks weer nodig is zou ik dit wel graag opgelost willen hebben.

 

Groet,

Frank


Ik heb gekeken of ik opnieuw een monteur kon plannen, @Ooist. Maar het systeem ziet geen problemen nu, waardoor ik niet een storingsmonteur kan plannen. Verder is het zo dat we sinds kort sms-verificatie doen bij het inplannen van monteurs voor storingen waarvan het systeem niet zeker is of dit aan ons ligt. Dit zodat zeker is dat de klant in kwestie op de hoogte is van de mogelijkheid van kosten als het probleem toch aan het thuisnetwerk ligt. En die sms verificatie kan niet via het forum uitgevoerd worden omdat we geen real time contact hebben. Wat ik je dan ook aanraad is om het toch nog een keer telefonisch te proberen. Doe dit bij voorkeur op een dag dat je meerdere verbrekingen hebt gehad. Dan is de kans het grootst dat het systeem er ook wat van vindt. Wat het plannen van een monteur makkelijker maakt.Â