Skip to main content

Goedendag KPN,

 

Ik zou graag van mijn prive internet thuis abonnement van jullie overstappen naar zakelijk. Nu kan ik natuurlijk alleen de naam overzetten maar als ik opnieuw een contract aanvraag via zakelijk is mijn korting per maand veel hoger. Ik neem aan dat ik dus prive moet opzeggen en dan een nieuw contract zakelijk moet afsluiten. Geen probleen alleen heb ik geen zin dat al de apparatuur omgewisseld moet worden voor nieuwe terwijl het  net nieuw is (uit maart 2022). Kan ik dit ook op een andere manier met jullie regelen?

 

Met vriendelijke groet, Quinty

Op hetzelfde adres binnen 6 maanden na beëindiging van een abonnement een nieuw abonnement levert geen korting of cadeau op. 

Zakelijk ZZP en MKB valt verder ook onder "kpn consumenten". Met dezelfde prijzen. Enige verschillen: het staat met KvK nummer en er is aparte btw specificatie.

Btw specificatie kan bij particulieren ook.

Je kunt ook bellen naar de helpdesk zakelijk via 0800-0403 .

Het modem en tv ontvangers huur je bij kpn. Jij hoeft je niet druk te maken over de ouderdom. 


Op hetzelfde adres binnen 6 maanden na beëindiging van een abonnement een nieuw abonnement levert geen korting of cadeau op. 

Als er bij het zakelijke abonnement een bedrijfsnaam gebruikt word, en eventueel een ander rekeningnummer, dan ziet KPN er helemaal niets van dat het dezelfde persoon is.

... alleen heb ik geen zin dat al de apparatuur omgewisseld moet worden voor nieuwe terwijl het  net nieuw is (uit maart 2022).

Daar ontkomt u niet aan. De zakelijke apparatuur is anders. Het modem en tv ontvangers zien er aan de buitenkant misschien hetzelfde uit. Maar er staat andere firmware op. Het werkt gewoon anders. Het moet geruild worden.


Heb je wèl een KvK-nummer @Elisa123456 ? Anders kun je je abo niet om laten zetten naar zakelijk.

 


Reageer