Skip to main content

Vanaf vandaag zal mijn abonnement in gaan. Wanneer krijg ik een bericht dat hij doet. Duurt dit een hele dag?

Heb je de appartuur al aangesloten?

Zeker. Maar het lampjes van service blijft oranje branden

Ga maar bellen met de klantenservice 0800-0402 want meestal is de verbinding wel aktief rond deze tijd. Zeg alleen dat het storingslampje brandt!!! Dus niet dat het abonnement vandaag ingaat want anders roepen ze meteen dat de dag nog niet om is.

Beste ​@Zantinge je krijgt altijd een mail en/of SMS als de verbinding opgeleverd is.

Heb je glasvezel of koper???

Als je bericht hebt gehad dat de lijn klaar is en je hebt glasvezel en er werkt nodig niets, haal dan de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart.

Nog geen verbinding, dan even bellen met 0800 0402, voor storingen en geen diensten 24/7 bereikbaar.

Succes.

Hoi ​@Zantinge, welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor je bericht :)
Is je verbinding inmiddels actief? Aangezien we niks meer van je hebben gehoord, ga ik daar stiekem wel een klein beetje vanuit! Zo niet, dan horen we dat natuurlijk ook graag zodat we met je mee kunnen denken. 

Inmiddels doet alles het. Alleen nog wel een oranje lampje op de modem. 

Welk type modem heb je ​@Zantinge en heb je glasvezel of een koperaansluiting?

V10 via koper

Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan een keer. Log in,  ga naar status en dan naar geavanceerd. Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. Gaat dat lukken?

Je hebt het zelf wellicht al gezien en precies wat ik dacht. Bel de klantenservice 0800-0402. Zeg dat je pairbonding hebt maar dat er een line is uitgevallen. Hiervoor moet een monteur komen. 

Volgens de kpn werkt alles en kunnen niks down. 

Als het goed is ziet jouw aansluiting er uit als op de foto. Dus met een y kabel. Klopt dat?

Klopt helemaal 

Wil je even kijken of die er allebei echt goed in zitten. Eventueel even goed aandrukken!

Die zitten er goed in.

Nog één test om uit te sluiten dat het kabeltje kapot is. Wil je de stekkertjes verwisselen, daarna nog een keer kijken in het modem. Ben benieuwd of het resultaat dan hetzelfde is. Eventueel weer een screenshot plaatsen. Dan kijk ik mee.

Reageer