Internet niet. Maar heb(had) je misschien nog een website ofzo via KPN?
Hallo @SROR
Op hun website vind ik wel wat terug daarover maar je zou door KPN geïnformeerd moeten zijn hierover:
U bent door KPN geïnformeerd dat uw contract voor ICT-diensten wordt overgedragen aan Vancis. En inmiddels heeft u ook de eerste communicatie vanuit Vancis ontvangen. Vancis is met ruim 40 jaar ervaring één van de grondleggers van Datacenterdiensten in Nederland. Langs deze weg heten wij u hartelijk welkom bij Vancis.
Iedereen kan zoiets wel op z'n website zetten, als jij helemaal niets gehoord hebt van KPN zou ik die toch eerst bellen, de KPN zakelijke klantenservice kan je bereiken via 0800-0403
Heb je een zakelijke aansluiting of een particuliere aansluiting bij KPN?
Ik kan me niets voorstellen bij het "overnemen van het Internet" (abonnement) maar heb jij wellicht andere diensten geoutsourced/gehost?
Ik heb geen bericht gehad van KPN over een overname. Mijn site staat bij Argeweb. Heb alleen een mobiel abonnement bij KPN en een Digitenne kastje. Ik ga bellen met KPN Zakelijke kalntenservice. Bedankt voor jullie reacties!
FYI Net gebeld met KPN Zakelijke klantenservice. Zij weten van niets. Heb alle gegevens doorgegeven (waaronder de site van Vancis waarop ze claimen de ICT diensten van KPN te hebben overgenomen). Ze gaan het intern doorgeven. Krijg je dus post/telefoontjes van Vancis Cloud BV…...
Bedankt voor de terugkoppeling @SROR
Blijft toch een heel vreemd verhaal, Vancis is toch geen klein bedrijf als ik alle berichten op internet zo zie.
Dus ik ben heel benieuwd wat er nu uitkomt omdat KPN Zakelijk van niets weet, dus als je nog wat hoort van KPN.
Misschien kan een KPN moderator hier ook nog eens achteraan gaan?
Ik heb een beetje gegoogled. Vancis Cloud B.V. is uiteindelijk van dezelfde eigenaar als Argeweb. Een Friese multimiljonair. Argeweb is bedoeld voor particuliere klanten met een website en kleine bedrijven. En Vancis Cloud B.V. voor de grotere bedrijven. Als ik het goed begrijp.
Heb je een grote website? Veel mailadressen voor personeel ofzo? Dan zou het kunnen wezen dat je moet verhuizen van Argeweb naar Vancis Cloud B.V.
Maar alle websites zijn al tijden (meer dan een jaar) geleden overgezet naar Argeweb, dat zou dan toch niets meer met KPN te maken moeten hebben?
Waarom staat dat dan niet op die Vancis website.
Plus dat je dan ook zou verwachten dit van Argeweb te horen te krijgen.
Precies. Iets met Communicatie
Marlon: ik ben zzp’er dus Argeweb.