Skip to main content
Vraag

Vandaag is de activatiedag van mijn glasvezelverbinding, maar geen SMS gehad dat ik kan beginnen met aansluiten

• February 10, 2026
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Hi,

Sinds vandaag zou mijn glasvezelverbinding actief moeten zijn, ik heb echter geen SMS ontvangen en het connection lampje blijft ook groen knipperen op de ONT. Zie ik wat over het hoofd?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 10, 2026

Wanneer heb je het glasvezelkastje over het aansluitpunt geplaatst? Als dat niet pas vandaag was: heb je de stroom al even van het glasvezelkastje gehaald?

Ik heb dat knipperen ook gehad, en toen was mijn glasvezelkastje helemaal niet geregistreerd bij KPN. Na het plaatsen van een ander kastje dat wel bekend was bij KPN kreeg ik vrijwel direct een sms. Aangenomen dat jouw kastje wél geregistreerd is, helpt het even spanningsloos maken misschien? 🤞

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Dank voor je reactie. Kastje al 10x opnieuw opgestart en stroom eraf etc.. helaas geen resultaat. En vandaag ook het kastje geplaatst. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Jordi91 . Welkom hier.

Wat jammer dat het nog niet wil vlotten. Is er ondertussen verandering in de situatie gekomen.

Op deze pagina staat het hele proces uitgelegd.  Wat ik me kan voorstellen is dat er misschien uitstel is geweest. Daar zou je een mail over moeten hebben gehad

Laat maar weten hoe de vork in de steel zit