Skip to main content

Vandaag zou de overstap zijn van tmobile naar kpn. Tmobile is afgesloten sinds 0.00 uur. KPN werkt niet tot op de heden.

Ik moet vandaag de hele dag werken, maar dus geen wifi. Mijn vriend moet hele dag studeren en college online volgen, ook wifi voor nodig.

Hey Zoë, je kan het best even met de klantenservice bellen. Dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is.


Hallo @Zoë Robin als KPN aangegeven heeft dat je verbinding vandaag actief wordt gemaakt kan dat nog de hele dag. Dodido heeft gewoon te vroeg afgeslotenm ze hadden op een seintje van KPN moeten wachten.

Je zou met je mobiel een wifi-hotspot kunnen maken, zodat er toch verbinding gemaakt kan worden.

Op het moment dat je een mail/SMS van KPN krijgt dat je verbinding actief is, kun je deze gaan gebruiken.

 


Bedankt voor de reacties!

Al twee keer gebeld met kpn. Kpn belooft een naadloze overstapservice en dat wordt nu gewoon niet waar gemaakt.

Ze hopen dat ik vandaag kan overstappen, maar geen garantie.

Hotspot via telefoon gaat helaas niet, want ik heb maar een bundel van 5000 mb. Als we dan beide allerlei teams en zoom gesprekken houden zit ik daar zo doorheen.


Al twee keer gebeld met kpn. Kpn belooft een naadloze overstapservice en dat wordt nu gewoon niet waar gemaakt.

Nogmaals, @Zoë Robin dat ligt dus aan Dodido en niet aan KPN, zoals ik eerder uitgelegd heb.

Je kunt beteraan Dodido vragen om de lijn weer actief te maken totdast ze een seintje van KPN krijgen, dat deze de de lijn overgenomen heeft.

 

 


Ja, helaas odido zegt dat ze geen lijn actief maken. Ze hebben het om 0.00 uur stopgezet. En ze zeggen dat kpn vaak 6 weken wacht met aansluiten, dus nu heb ik helemaal stress


Hallo @Zoë Robin als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, geeft Dodido een totaal verkeerd antwoord.

Bij de overstapservice brengen de providers elkaar op de overstapdatum op de hoogte van de aansluiting, zo is ooit is een keer met alle providers onderling afgesproken, of het nu over thuis gaat of over mobiel, maakt niet uit.

Als de ene provider de aansluiting actief maakt, geeft men dat aan de oude provider door, die dan oude oude aansluiting afsluit.

Als je niet van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, ligt de zaak anders.

Nogmaals, de fout ligt echt bij Dodido indien gebruik gemaakt van de overstapservice.

 


Ja, heb overstapservice inderdaad.

Maar wat kan ik hieraan doen? Hij zegt gewoon schuld van kpn. En kpn zegt dat ze vertraging hebben met aansluiting.

Mij is naadloze overstap beloofd. Maar niemand heeft schuld zeggen ze.


@Zoë Robin KPN geeft de overstap pas door als ze zien dat de geleverde ExperiaBox online gekomen is. tot die tijd wordt er nog geen overdracht gedaan.


@Mastermovie en toch heb ik nu geen internet, wifi, etc. Van beide bedrijven niet.


@Zoë Robin had je de KPN ExperiaBox voor vandaag al aangesloten? Indien nee dan is Odido verkeerd bezig


@Mastermovie nee. Sinds vannacht geen wifi van odido, dus vanmorgen kpn aangesloten, maar ook die doet het niet.

Odido zegt echter dat zij gewoon afsluiten op de dag dat contract stopt.


@Zoë Robin als je overstapservice hebt dan mogen zij niet afsluiten tot dat KPN het bericht geeft. dus heel simpel Odido zit fout. zij moeten blijven leveren totdat KPN gereed is.


Tja.. echter ben ik nu niet geholpen


Hi @Zoë Robin! Dat is een heel vervelende situatie. Helaas moet ik me wel aansluiten bij de antwoorden die al gegeven zijn. Bij de overstapservice zeggen wij pas de oude aanbieder op zodra KPN is aangesloten. Wanneer de oude aanbieder zelf de diensten stopt kunnen wij daar niks aan doen. Ik wil je wel veel sterkte wensen met de situatie. 


Ja, de oude aanbieder zegt echter dat jullie het seintje al gegeven hadden. Dus.. ik zit er tussenin


Als Odido eigen apparatuur heeft in de wijkkast dan zal er ook nog gepatched moeten worden. Zodra dat niet is gebeurd wordt de lijn niet actief. Ligt er 1 glaslijn? Of zit je in een gebied waar zowel KPN als Odido een lijn hebben liggen?


Ze hebben allebei een lijn


Ze hebben allebei een lijn

Dan ligt het in ieder geval niet aan het patchen en moet KPN er gewoon voor zorgen dat de lijn actief wordt.