Skip to main content

Laatste dagen last dat mijn tv beeld blijft staan. Komt een bericht om een ander kanaal te proberen. Zelfde melding. Op mijn Expedia box brandt dan de led service oranje. Na enige tijd hersteld zich dat automatisch. Dit is de laatste weken een aantal maal voortgekomen. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Nummer24 , heb je een glasvezelaansluiting of een xDSL-aansluiting?

Welk merk en type(nummer) modem heb je?

 


@Nummer24 Welkom hier op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. 
Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen? 
Je zou namelijk de Experiabox een harde reset kunnen geven? Het kan zijn dat de Experiabox een update probeert op te halen of dat hij traint op het signaal als dit niet stabiel is. 
Hoe heb je overigens te ontvangers aangesloten op de Experiabox, met een kabel of via een DVS? 
Ik ben overigens ook benieuwd welke box je van ons hebt. 
 


Hallo, hierbij mijn gegevens.

Experia box V10. Nog geen glasvezel, kabel ligt voor de deur. Ontvanger via kabel aangesloten. 


@Nummer24 Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je profiel ? Ik zie de gegevens namelijk (helaas) nog niet terug. 


Meeste ingevuld. Klantnummers weet ik zo niet


Dankjewel voor je gegevens. Ik meet ook vanaf hier een slechte lijn bij jou. Hier zal een monteur voor moeten komen. In verband met het tijdstip bel ik je nu niet, dat gaan we morgen even doen als jij dat goed vindt. 

Een andere optie is om zelf met ons te bellen via 0800 0402, wij zullen morgen in ieder geval een poging doen om je te bereiken.