Skip to main content

Nou ik heb nu precies het zelfde!!!

Al vanaf 2014 heb ik kpn internet en televisie, nu krijg ik een mail dat per 4-8 mijn abonnement is omgezet naar hussel 50.…

Nergens om gevraagd wel gekregen, dus kpn bellen, wat een verschrikking 2x over iemand aan de lijn gehad wat een schoften ' nee hoor meneer de wijziging is door u gedaan in uw mijn kpn of via de tv ontvanger dus er is niks meer aan te doen..... grrrrrrrr.

6x uitgelegd ik heb niks gewijzigd heb nergens om gevraagd krijg ik nog een aantal mailtjes met dit uit en dan weer aan ( netflix) (spotify) .

Ik heb een eigen abonnement voor Netflix en Spotify buiten kpn om waarom word er dan toch via kpn de abonnements kosten hiervoor afgeschreven????

Ik ben al bij kpn ik denk vanaf 2002 met 1x een uitstapje naar upc maar daarna snel weer terug naar kpn, maar ik kan nu niet wachten dat het glasvezel hier klaar is zodat ik er nu zo snel als mogelijk vanaf kan!!!!

Wat een ontzettend slechte service van zeer onbeschoft personeel aan de telefonische helpdesk

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@Remco_vk ten eerste begin met het wijzigen van je wachtwoord om te voorkomen dat er nog andere zaken gewijzigd kunnen worden. Misschien hebben andere personen je wachtwoord te pakken gekregen. Daarnaast vul je profiel van je forum account zoveel als mogelijk in zodat een moderator kan meekijken en misschien wat voor je kan betekenen. 
Al met al een vervelende situatie voor je. 


Ik heb alles zo veel mogelijk aangevuld, alle wachtwoorden zijn gewijzigd maar via de mijn kpn app lange tijd niet toegankelijk.

Het blijft maar wijzigen maar heb nergens om gevraagd!!

 


Hallo @Remco_vk! Het betreurd mij dat dit je overkomt. Is het nu wel of niet gelukt om je wachtwoord te wijzigen? Als het gelukt is, dan super! Heb je inmiddels de diensten via MijnKPN kunnen uitzetten? 
 


Het wachtwoord heb ik van de week al verandert nu nog kijken dat ik de diensten uit kan zetten