Skip to main content

tijdens en voor de corona tijd hebben we veel problemen gehad met de modem experiabox v8, hierbij werken ik en mijn partner veel thuis en hebben de 2 oudste kinderen een studie. bij deze drukte merken we dat of het netwerk wordt trager/slechter of valt vaak weg, hierdoor kunnen de kinderen lastig hun studie volgen en kunnen wij kunnen lastig tot geen vergaderen doen.
het volgende wat ik al heb gedaan om het te proberen oplossen is alles wat door jullie wordt aangeraden op de website of telefonisch, hierbij heb ik al 5 keer een nieuwe modem gekregen en het probleem blijft zich voordoen, ook is er een monteur langsgeweest om alles door te meten.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Vreemd dat je zoveel problemen hebt. Hoe ziet je netwerk en uit? is alles bekabeld? Werkt bekabeld alles wel goed? Wat hangt er aan de experiabox? Gebruik je een switch? gebruik je draadloze verbindingsets?


groot een deels is bekabeld wat kan op de eerste etage, computers, ps4 ook allemaal bekabeld. mobieltjes, (laptops) tablets wifi 


En geen draadloze verbindingsets of andere dingen die proberen data te versturen via het elektriciteitsnetwerk?


Welkom op ons Forum @LaurensVast. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. Mocht je nog niet via een andere weg geholpen zijn, dan help ik je hier alsnog graag verder.

Ik begrijp dat je problemen hebt met je netwerk. Je hebt al 5(!) keer een nieuw modem gekregen en er is een monteur langs geweest, maar nog raakt het netwerk overbelast wanneer jullie met z'n allen gebruik maken van internet. Dit is deels via WiFi en deels via de kabel als ik het goed begrijp.
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt op de vraag van Joep. Je maakt verder geen gebruik van andere apparaten zoals draadloze verbindingssets? 

Als je wil dat ik met je meekijk, vul dan je forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. 


Reageer