Skip to main content
Vraag

Veel storing in de regio met glasvezel en repareren duurt lang

• April 16, 2026
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb in 3 weken al 3x een storing met glasvezel. Het begon op 25 maart t/m 31 maart. Toen van 2 april t/m 9 april en nu deze week weer.  De eerste keer was het een beschadigde kabel in de regio. De 2de keer hebben ze de kabel van binnen tot aan buiten vervangen. Wat is het nu?

Het lastige is dat ik elke keer een week moet wachten tot het gemaakt wordt en elke keer is er een onderaannemer nodig want de kpn monteur van binnen mag niet in het kastje buiten.. Dit kost zoveel tijd, omdat er in het weekend niks gebeurd. Ik heb geen kpn mobiel, dus kan niet de extra MB's krijgen. 
Mijn werk is ook niet happy dat ik elke keer zolang de hotspot gebruik, maar ik moet wel kunnen thuiswerken.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 18, 2026

HI ​@Rrs., welkom allereerst op deze community. 

Goed dat je deze vraag hier stelt. Een kabelbreuk komt helaas soms voor ,maar ik kan me goed voorstellen dat dit allesbehalve ideaal is. 

Belangrijk is dat de storing aangemeld en bekend is bij ons. Heb je op de storingspagina al je postcode en huisnummer ingevuld? Zo niet zou je dit hier willen doen? Storing bij KPN? Check internet en overige storingen.  Daar kun je namelijk ook de voortgang en verwachte oplostijd zien. 

Ik hoor graag van je.