Skip to main content

Afgelopen weken zijn vele mensen, die aangesloten zijn op glasvezel KPN onbereikbaar geweest. Er wordt voor een goed netwerk betaald, maar het is gewoon krakkemikkig.

Eigenlijk zou ik voor willen stellen, dat de KPN ruimhartig een korting toepast, omdat het te gek voor woorden is, dat je in 2019 naar de buren moet lopen, met de vraag of zij misschien ook geen verbinding hebben. De waarschuwing van KPN met excuses en de goede berichten passen niet meer op het scherm van mijn telefoon.

Binnenkort moet mijn contract verlengd worden, maar ik wil daar nog eens over nadenken.

Met vriendelijke groet.

Welkom @Oudeoppie, er zijn inderdaad veel storingen geweest in een centrale van Gilze wegens problemen met de energievoorziening. Mijn excuses hiervoor. In samenwerking met het energiebedrijf lijkt de storing nu helemaal opgelost.

Bij een dienstgenerieke storing is het mogelijk een vergoeding aan te vragen via Vergoeding bij een netwerkstoring van TV, Internet en Bellen. Een korting op het abonnement is niet gebruikelijk, ik verwacht niet dat dit wordt geregeld. 


Reageer