Skip to main content

Ik heb recent verkopers van kpn inzake een glasvezelabonnement aan de deur gehad. Dit heb ik toen ter  plekke afgesloten. De aanbieding was:
de eerste 3 maanden gratis
2 gratis wifi versterkers punten t.w.v. € 199 (keuze was wifi versterkers of sportzenders)
geen activatiekosten van € 25

Na het accoderen heb ik via de mail een kopie van het contract gehad.
De volgende dag werd ik gebeld door KPN om alles nog te verifiëren en kreeg ik de overeenkomst met klantnummer binnen. Daar stond in ene wel € 25 activatiekosten op, waar ik het dus niet mee eens ben. Binnen een paar dagen had ik mijn modem binnen.

2 weken later werd ik gebeld en werd er gezegd dat ik mijn contract geannuleerd had. Wat helemaal niet klopte, vervolgens werd er opgehangen. Toen heb ik zelf naar KPN gebeld en daar konden ze in eerste instantie mijn contract niet vinden. Na lang zoeken toch gevonden. Toen werd er gezegd dat er helemaal geen mensen langs de deur komen om abonnementen te verkopen, dat de 3 maanden gratis en de wifi versterkers dubbele korting was, dat dat niet klopte, het was het een of het ander. Vervolgens heeft deze vrouw een nieuw contract gemaakt, met een nieuw klantnummer, waarbij ik in ene alleen nog de eerste 6 maanden voor de helft van de prijs krijg en geen wifi versterkers en wel activakosten moet betalen. En er komt ook nog weer een modem aan, dus daar heb ik er straks 2 van.

Kan iemand dit voor mij uitzoeken? Ik wil logischerwijs gewoon het abonnement wat ik afgesloten heb, toen de verkopers langs de deur kwamen en waar ik ook alleen voor getekend heb

En waar u geen kopie van heeft? Of zeg maar helemaal niets van heeft? Het waren gewoon tussenhandelaren die met mooie beloftes u een handtekening hebben laten zetten.


Jawel, ik heb overal kopieën/mails van. Ook van het contract van de verkopers aan de deur. Dat kreeg ik in mijn mail, terwijl ze er nog waren.


Ik heb ook verkopers aan de deur gehad en ga per eind september over. De actie klopt zeker wel met wat je eerder is aangeboden! Ik zou sturen op de actie die je aangeboden kreeg aan de deur!


Hi @Binky2018, niet zo'n fraai verhaal dit :slight_frown:

Dat de collega die je telefonisch gesproken hebt aan heeft gegeven dat het aanbod niet klopt kan ik ergens wel begrijpen, het is namelijk een veel gunstiger aanbod dan wij normaal gesproken kunnen geven. De gewone klantenservice kan dit in ieder geval niet. En niet iedereen is er van op de hoogte dat er in bepaalde regio's langs de deuren wordt gegaan met een bepaald aanbod, dit wordt regionaal gecoördineerd en gaat buiten de normale verkoopafdeling om.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik wat ik kan vinden over het 1e contract dat je af hebt gesloten!


Hallo Maja,

Bovenstaand verhaal betreft het verhaal van mijn zus. Bij mij is afgelopen vrijdag hetzelfde abonnement wel goed geïnstalleerd en volgens contract uitgevoerd. Hoe kan ik dan het beste contact met je opnemen?


Ah, heel fijn dat het bij jou zelf wél goed en volgens contract geleverd is!

Heeft je zus zelf de mogelijkheid om een forumaccount aan te maken? Dan kan ze zelf een topic openen en kan ik haar via die weg verder helpen :slight_smile:


Hi @Binky2018, ik ga je zus verder helpen via haar eigen topic!