Skip to main content
Beste KPN,



Een tijdje geleden is er een monteur van jullie langsgekomen om onder andere het internet weer te herstellen.

Volgens zijn zeggen zou het internet vanaf dat moment helemaal tip top in orde zijn.

Echter is niets minder waar. De afgelopen maanden doet het internet het bijzonder slecht op de bovenste etage.

In de bijlage zal ik foto's meesturen van wat er ook te zien is als het gaat om de internet status.

Die is namelijk het grootste gedeelte van de tijd slecht.

Het maakt ook niet uit op welke wifi je staat ingelogd, beide doen het totaal niet goed.

Sterker nog, de wifi van de beneden verdieping doet het vaak beter dan de zogenaamde 'wifi versterker' die deze zelfde monteur heeft aangesloten.

Die wifi versterker lijkt het dus ook absoluut niet te doen.

En het internet doet het bijzonder slecht boven.

Zo zal ook te zien zijn op de betreffende foto's.

Vaak geeft de balk met internet nauwelijks twee streepjes aan.

Soms zelfs geen streepjes!

Daar waar je nu wel zou mogen verwachten dat de balk gewoon vol mag zitten nu, zonder enige problemen.

Ik baal hier ontzettend van!!

Hoe lossen jullie dit op?



Groetjes

J.N.S.



Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van Afsluiten/verlengen abonnement televisie en internet



Goedemiddag @J.N.S., Welkom op het forum. Wat balen dat het internet nog steeds niet optimaal werkt. Er moet gewoon een oplossing komen. Het gaat voornamelijk over de WiFi als ik het zo lees. Bekabelde internet en je tv verbinding gaat wel goed? Misschien heb je dit al eens geprobeerd, maar zou je onze WiFi tuner tool (nog) eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een extra wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.



Zou je jouw ook je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik als dit niet helpt, uitzoeken wat ik nog meer voor je kan betekenen.

Reageer