Skip to main content
Beantwoord

Verbinding blijft verbreken sinds de laatste update van het modem

• April 17, 2025
  • 8 reacties
  • 98 keer bekeken

Zoals aangegeven nogmaals modem gerestart. Wifi heb ik maar even hellemaal uitgezet. Ondanks alles blijft mijn VPN en teams verbinding steeds verbroken worden.

Firmware :V10A.C.25.03.04

Eerdere reactie. https://community.kpn.com/members/remco-van-kpn-72730

Beste antwoord door WMG-N

@MKnoes 

Zet de VPN eens een tijdje uit. Is dat een verbetering ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2025

Inmiddels in afgelopen uur alweer 4 keer mijn verbinding verbroken op deze manier is het niet te doen om thuis te werken 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 17, 2025

@MKnoes 

Zet de VPN eens een tijdje uit. Is dat een verbetering ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2025

Zonder VPN Zscaler is het onmogelijk om op SAP en andere bedrijfsapplicaties te werken. Ik werk ruim 2 jaar voornamelijk vanuit huis zonder enig probleem en sinds update van de router is het drama. Zou wel goed samen kunnen hangen met VPN aangezien TV geen waarneembare storingen vertoond. WIFI is zoals gezegd voor nu even buitenspel gezet. 

ik zal proberen een teams meeting te doen tussen 2 PCs zonder Zscaler aan. Het simple kijken van streaming gaat niet helpen omdat er vaak voldoende frames gebuffered worden 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@MKnoes en welkom bij de KPN Community. Goed dat je dit aankaart want dit lijkt me niet prettig thuiswerken zo. 

ik zal proberen een teams meeting te doen tussen 2 PCs zonder Zscaler aan. Het simple kijken van streaming gaat niet helpen omdat er vaak voldoende frames gebuffered worden 

Is dit al gelukt en wat waren daar de resultaten van? 

Als je PC/laptop nu bekabeld aangesloten is dan zou de internetsnelheid hier niet het probleem moeten zijn dus ik ben benieuwd waar dit hem nu in zit. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 23, 2025

Goede vrijdag een dag gewerkt waarbij het redelijk ging. De vergadering waar ik er met twee PC met en ZScaler in zat bleef de verbinding natuurlijk in stand. Nu even vakantie volgende week gaan we het opnieuw aankijken.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Top, voorzichtig goed bericht dus. Ik hoop dat het doorzet en alvast een fijne vakantie gewenst! 😄

• Topper
  • May 19, 2025

Spring even in deze discussie. Ik heb echt het idee dat Zscaler (vaak gebruikt door bedrijflaptops) en KPN sinds kort geen ideale match meer zijn. Constant wifi onderbrekingen... 

Ik en me vriendin werken beide bij een ander bedrijf, beide zscaler en hetzelfde probleem. Andere devices geen last van wifi onderbrekingen vooralsnog.

Enig idee?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb er nog geen signalen over langs zien komen ​@lesJJ, maar als jullie beiden problemen ervaren met Zscaler maak dan gerust een eigen topic aan. 

Dan kunnen we dit daar verder met je onderzoeken!