Skip to main content

Dit niet mee gemaakt maar wel we wonen aan een drukke straat en als vrachtwagen langsrijd valt de verbinding weg, Dit bij kpn gemeld een monteur geweest die boven en onder een schroef heeft geplaatst maar dit is toch belachelijk? Het begint zicht nu weer af te spelen en ik wens van kpn uit een oplossing @Alex_P  kan jij iets hierin betekenen? 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Hoi @Marcomestreech, dat is vervelend ja! Welke verbinding valt precies weg, is dat de draadloze verbinding, is dat de bekabelde verbinding of iets anders? En wat voor 'schroef’ heeft de monteur precies geplaatst? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Je kunt ons er ook over bellen (0800-0402), via die weg kan sneller met je meegekeken worden.


Hoi @Marcomestreech, dat is vervelend ja! Welke verbinding valt precies weg, is dat de draadloze verbinding, is dat de bekabelde verbinding of iets anders? En wat voor 'schroef’ heeft de monteur precies geplaatst? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Je kunt ons er ook over bellen (0800-0402), via die weg kan sneller met je meegekeken worden.

@Jasper 

Het betref de glasvezel hoofdaansluiting daarboven en onder is een schroef geplaatst.


Ik weet niet wat voor schroef je precies bedoelt en wat voor gevolg dat kan hebben voor de aansluiting. Ik heb meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Ik denk dat het makkelijker is als je ons hierover belt, dan kan een collega direct met je meekijken naar de aansluiting.


Ik zag je privébericht @Marcomestreech, ik had de verbinding gisteren nagekeken en er was niets te zien. Ik zie nu dat je telefonisch contact hebt gehad en dat er via die weg een nieuwe monteur is ingepland. Ik denk dat er op locatie meer over te zien zal zijn voor een monteur dan dat wij op afstand kunnen zien in dit specifieke geval. Ik ben benieuwd wat er uit dat bezoek komt, hopelijk een stabiele verbinding.


@Jasper 

Die monteur had niet veel gedaan problemen daarmee zijn ook weg.


Ik weet niet wat voor schroef je precies bedoelt en wat voor gevolg dat kan hebben voor de aansluiting. Ik heb meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Ik denk dat het makkelijker is als je ons hierover belt, dan kan een collega direct met je meekijken naar de aansluiting.

De (O)NT hangt met een een klik systeem vast aan de FTU, ik kan me voorstellen dat onze collega er een schroef onder heeft gezet om te zorgen dat de trillingen van de vrachtwagen er niet voor zorgen dat de (O)NT los trilt. 


Dat klinkt als een creatieve oplossing. Er moet dus gewoon een nieuw FTU opgelast worden


Dat klinkt als een creatieve oplossing. Er moet dus gewoon een nieuw FTU opgelast worden

Geen idee of dit het probleem oplost dan had kpn daar toch opdracht voor gegeven aan kpn netwerk lijkt me?


Dat klinkt als een creatieve oplossing. Er moet dus gewoon een nieuw FTU opgelast worden

De FTU heeft niks te maken met hoe strak een ont er op zit. Inmiddels hebben we ook speciale verdikking stukjes mocht dit een probleem zijn. (En tegenwoordig zitten die standaard op elke ONT) 


Dat klinkt als een creatieve oplossing. Er moet dus gewoon een nieuw FTU opgelast worden

De FTU heeft niks te maken met hoe strak een ont er op zit. Inmiddels hebben we ook speciale verdikking stukjes mocht dit een probleem zijn. (En tegenwoordig zitten die standaard op elke ONT) 

Wat ik bedoel is, als er te hardhandig met een TK01 omgegaan wordt, dan komt er speling op.