Skip to main content

Mijn wirfi internet verbinding valt de hele tijd weg.

Het is geen zwak signaal en heb alle andere mogelijkheden al uitgeprobeerd (signaal versterker, channel switch, reset etc.), maar volgens mij doet deze modem het niet goed. Ik lees ook andere vergelijkbare reacties.

Is het mogelijk om een andere modem toegestuurd te krijgen?

 

Mvg,

Erik

 

Ik vermoed dat het wifi gedeelte van  de V8 aan het van zijn Latijn is , vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is, het is momenteel erg druk.

Wil je sneller antwoord dan kun je vanaf morgen bellen met de klanten service 0800-0402 spreek dan in dat je een medewerker wil spreken 


Hoi @vanbreda, welkom op het forum!
Een experiabox ruilen we alleen om als deze aantoonbaar defect is of écht verouderd (V7 of ouder). De V8 voldoet nog aan de eisen die we aan modems stellen.
Dat gezegd hebbende hoort je verbinding natuurlijk gewoon goed te werken! Begrijp ik dat het Wifi niet goed is?
Ik wil je aanraden onze online wifimanager volledig te doorlopen. Deze probeert eerst met instellingen je wifi overal goed te krijgen. Als het daarmee niet lukt biedt deze ook gratis Wifiversterkers aan!