Skip to main content

Hier nog steeds hetzelfde probleem met de V12 MODEM. Valt Wifi weg of valt helemaal uit, spanningsloos. Al eens een reset gedaan. Probleem blijft. De V9 was probleemloos, alleen had die meer problemen met de 24 signalen die hier in het gebouw zitten. Daarom een ruil gedaan met de V9 voor een V12, maar zit niet op deze problemen te wachten.. Moet gewoon goed zijn.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@tv-liefhebber Je ontvangt alleen géén Box 12 als je pairbonding hebt. Ik ga ervan uit dat iedereen in jouw pand glasvezel heeft. Iedereen gebruikt dan een Box 12, tenzij ze nog een oud(er) modem aangesloten hebben. Bij vervanging ontvangen zij, net als jij, een Box 12.

Laten we hopen dat het nieuwe modem een oplossing biedt. Ik stuur je een privébericht met daarin de leveringsdetails. 


Er zijn er een paar die toen de glasvezel aangelegd is overgegaan naar KPN dus die zullen dan ook een V12 hebben. Ik had nog de V9 omdat ik al had. Maar die voldeed niet echt en weigerde dienst. ik zie de leveringsdetails wel komen Alvast bedankt...