Skip to main content

Laatste half jaar steeds last van wegvallende verbinding zowel bedraad als met Wifi.
Zo,n beetje om het kwartier valt de verbinding weg om na 5 minuten weer terug te komen.
Resetten helpt niet. Wat kan er aan de hand zijn?
De TV verbinding heeft er geen last van.

Hallo @Krazykat , heb je een glas- of een koperverbinding?

Welk merk en type modem heb je van KPN?

 


Hallo JanD,

Ik heb een Xperia Box V10


En een koperverbinding.


Hallo @Krazykat , geef de modem eens een fabrieks-reset door met een paperclip het resetgaatje ingedrukt te houden totdat 1 of meer lampjes gaan knipperen en dan meteen loslaten.

Geeft dat verbetering?

 


Dat is reeds meerdere keren gedaan.


Overigens ook op afstand door KPN zelf.

 

 

 


Hallo @Krazykat voor een snelle reactie kun je dan bellen met 0800 0402 of laat in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer achter dan komt een moderator er op terug.

 


Hallo JanD

Dank voor je advies!


Hoi @Krazykat. Wat vervelend dat jouw internetverbinding steeds wegvalt. Ik heb jouw verbinding doorgemeten en kwam geen bijzonderheden tegen. Gebeurd dit op verschillende apparaten? Heb je al de netwerkkabel al eens vervangen of in een ander poortje van de ExperiaBox gestopt? 


Ja de verbinding is al meerdere malen doorgemeten zonder resultaat. Zowel bedraad als met wifi gebeurt dit. Misschien ligt het dan toch aan mijn PC. Ik ga binnenkort een nieuwe kopen en misschien dat het dan over is. Anders trek ik weer aan de bel.


Het kan aan jouw PC liggen, aangezien jouw tv wel goed blijft werken. Heb je geen wegvallende internetverbinding op andere apparaten in huis? 


Ik heb geen andere apparaten op het moment of het moet mijn i-phone zijn. 


Testen met een bekabelde verbinding is beter. Dat gaat wat lastig op een iPhone. Ik hoop dat het probleem op een nieuwe pc zich niet meer voordoet, anders hoor ik het graag!