Skip to main content

Iets meer dan 13 uur nu is mn verbinding met kpn stuk. Volgens kpn is er een storing op mijn adres waar ik niks aan kan doen en de oplostijd is al 3 x uitgesteld. Echter rond de tijd dat de storing begon heeft iemand iets gedaan in mijn meterkast.

Sommige electra in mijn huis is heel gedateerd, misschien wel ouder dan PTT zelfs... Kan het zijn dat KPN foutieve data ontvangt en dat het probleem wél in mijn huis ligt? Dat zou namelijk verklaren waarom de communicatie zo lastig verloopt.

Zo een lange storing heb ik ook nooit gehad bij kpn. En het kan ook toeval zijn...

 

 

 

 

Hoi @Jokep123 , heb je glasvezel? Zo ja, met dit kastje in de meterkast?

 


Hallo @Jokep123 , is je probleem al duidelijk? Wat is het antwoord op mijn vraag hierboven?

Hoi @Jokep123 , heb je glasvezel? Zo ja, met dit kastje in de meterkast?

Heb je al contact gehad met klantenservice? Het nummer 0800-0402 is 24/7 bereikbaar bij storing.


Hoi @Jokep123 
Maak anders  even een foto van de inhoud van je meterkast, misschien kunnen we de fout ontdekken.


Hoi @Jokep123 , ik zie in jouw startbericht een “tag” met verwijzing naar glasvezel.

Dan is het belangrijk om naar dat kastje te kijken. Branden de twee lampjes (groen en oranje) bij de rode ethernetpoort aan de onderzijde? Er is een productie batch geweest van dit Genexis XGS-PON kastje waarvan de WAN poort stuk gaat door een stroomonderbreking. Die twee lampjes branden dan niet meer. Bel dan 0800-0402 en vraag om een monteur. Die moet zo'n kastje vervangen. 


@RBxx ik zou zeggen wacht de fotos af


Hallo @Jokep123 is de storing inmiddels verholpen of zijn er nog steeds problemen met de verbinding?