Skip to main content
Antwoord

Verbindingsprobleem tussen Box 12 en mijn smartphone

• November 22, 2024
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb een probleem met de wifi-verbinding tussen mijn Box 12 en mijn smartphone (Samsung Galaxy S20 FE). Het probleem is dat ik wel verbinding kan maken met het wifi netwerk, maar na een tijdje staat er een uitroepteken bij het wifi signaal op mijn telefoon en is er geen verbinding meer. Na opnieuw verbinden gebeurt hetzelfde. Gek genoeg vind dit alleen plaats tussen het wifi netwerk van dit modem en mijn specifieke telefoon. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Hessell als al je andere apparaten wel via wifi verbinding kunnen maken en houden en je mobiel niet, kun je ook nog eens proberen binnen je mobiel de netwerkinstellingen te herstellen, dan worden Bluetooth, Wifi en Mobiele data naar hun uitgangspositie gezet en kun je de verbindingen opnieuw opbouwen.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 25, 2024

Goedemorgen ​@Hessell, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

In eerste instantie ben ik benieuwd of dit eerder wel goed heeft gewerkt. Heb je het desbetreffende wifi netwerk al eens uit je telefoon verwijderd om daarna opnieuw verbinding te maken? Je dient dan ook (eenmalig) het wifi wachtwoord opnieuw in te voeren, benieuwd of je daarna wel de verbinding houdt. Mocht dat geen soelaas bieden, gaan we natuurlijk verder kijken hoe we probleem op kunnen lossen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2024

Beste Jan,

Bedankt voor je antwoord! In het begin heeft het een tijdje wel goed gewerkt, maar op een gegeven moment niet meer. Ik heb de verbinding inderdaad al eens opnieuw aangemaakt, en ook het modem al een keer gerest, helaas is het probleem niet opgelost.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 7, 2024

Beste ​@Hessell als al je andere apparaten wel via wifi verbinding kunnen maken en houden en je mobiel niet, kun je ook nog eens proberen binnen je mobiel de netwerkinstellingen te herstellen, dan worden Bluetooth, Wifi en Mobiele data naar hun uitgangspositie gezet en kun je de verbindingen opnieuw opbouwen.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2024

Dank voor het antwoord, ik ga ermee aan de slag. Voorlopig was mijn oplossing om een apart access point te gebruiken voor mijn telefoon.