Skip to main content

verdeelkast maakt lawaai

  • September 8, 2020
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

m_vannuland
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Sinds vorige week hebben we de sleutels gekregen van onze (nieuwbouw)huurwoning. Daar zijn we natuurlijk hartstikke blij mee, maar er staat voor ons slaapkamerraam een verdeelkast die behoorlijk wat lawaai maakt. Het klinkt als ventilatie, maar er komt ook een soort ringelend geluid vandaan, alsof er aangebeld wordt, of alsof er een alarm afgaat, maar dan continue.

Kan hier op termijn naar gekeken worden? Het is een nogal storend geluid. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 8, 2020

Welkom hier @m_vannuland, Bedankt voor je vraag. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!:house_with_garden: 
Een beetje jammer dat die verdeelkast net voor jullie slaapkamerraam staat, haha. 
We kunnen er vast en zeker even langsrijden en kijken wat het geluid veroorzaakt en of we dit kunnen verminderen. 
Hiervoor hebben we wat gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Contactgegevens en adresgegevens zijn voor nu het belangrijkst:blush: .  


m_vannuland
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2020

Hoi Lisa, 

Dan voor je antwoord. Zojuist adres ingevuld, maar waar ik mijn telefoonnr of mailadres kan invullen kan ik zo niet zien. 

Is het zo afdoende?

Groet,


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 10, 2020

@m_vannuland Bedankt voor het invullen van je adres! Voor nu is het eerst voldoende. Zou je, wanneer je dit leest, voor de zekerheid je contactgegevens willen invullen in je profiel? 
Je mag dit wel toevoegen aan het kopje [persoonlijke opmerkingen].
Alle vakjes waar ‘privé’ achter staat, zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators. :blush:  

Ik heb de betreffende afdeling gemaild. Je hoort van me zodra ik een reactie heb ontvangen.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 20, 2020

@m_vannuland Ik heb zojuist vernomen dat de bon is opgepakt. Mijn collega's kijken komende week of wij (KPN) iets kunnen doen aan het geluid. Hopelijk heb ik eind deze week meer informatie. :blush:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 29, 2020

Hi @m_vannuland, Hebben mijn collega's inmiddels contact met je opgenomen? Ik heb zojuist gevraagd om een terugkoppeling. Ik ben benieuwd of we iets konden doen tegen het geluid. 


m_vannuland
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 29, 2020

Hoi Lisa,

Dank voor je bericht! Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen, doen ze dit via de mail of bellen ze mij?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • September 29, 2020

Goeie vraag! Normaal gesproken bellen ze voordat ze een kijkje nemen bij de kast. Dit is dus (nog) niet gebeurd. Omdat ik er zojuist achteraan gemaild heb, laat ik hier wel even weten wat de status is. Mochten mijn collega's je moeten bereiken, dan hebben ze je contactgegevens.:hugging: