Skip to main content

goede dag. Ik zie dat bij Tele2 het alleen internet abonnement € 20 p/maand kost.

Ik betaal bij jullie € 30 p/maand.

Kunnen jullie het bedrag bijstellen of ga ik overstappen? Het verschil is in mijn ogen veel te groot.

Hartelijke groet, Steef

Hallo @GebruikerSteef Welkom hier! Dat zal niet gaan, ben ik bang. Onze abonnementen hebben een vaste prijs en we kunnen er geen handjeklap mee doen. Ik durf trouwens ook niet zomaar een vergelijking te trekken tussen de diensten van de ene provider en de andere; er zullen wellicht enkele verschillen zijn die bijdragen aan een prijsverschil? 

 


Helder Bart, dan ga ik overstappen met het internet abonnement naar Tele2. (Ik denk vraag het eerst, misschien dat trouwe klanten gewaardeerd worden.)

Hartelijke groet, Stephan

 


Hallo @GebruikerSteef , welke snelheid haal nu nu in de praktijk bij KPN, bekabeld gemeten op 1 computer?

Tele2 biedt voor dat geld (6 maanden voor €20) daarna €26 per maand een maximum snelheid aan van 14Mbit/s.

Dan moet je er bij KPN al flink onder zitten om het interessant te vinden om over te stappen.

Dus we moeten geen appels met peren gaan vergelijken.

CC: @Bart_ 

 


We waarderen onze klanten ten zeerste, @GebruikerSteef Zoals @JanD heel terecht aangeeft en ik ook al benoemde in mijn bericht: er zullen wellicht enkele verschillen zijn die bijdragen aan het prijsverschil. Uit nieuwsgierigheid: je hebt het over een abonnement van €30,- voor alleen internet? Als ik op onze site kijk is de abonnementsprijs van ons kleinste Internet Only-abonnement 42,50 per maand. Daar krijg je dan 50 Mbit up en 5 mbit down aan snelheid voor terug. Dus ik kan de prijs die je noemt niet helemaal plaatsen. 


Reageer