Skip to main content

Beste Alex.

Dank voor je antwoord.

2 vragen die ik had willen stellen.

  1. Ziggo verhoogde de downloadsnelheid naar 350 mb/s.  Volgens de KPN site is 100 Mb/s bij KPN Supersnel !!! Terwijl Ziggo (nog) geen glasvezel heeft. Daar snap ik dus niks van.
  2. Als ik KPN Internet met TV wil vergelijken met Ziggo, dan is de site zo onduidelijk (althans voor mij). Eenmalige kortingen hier, bundels daar, mogelijkheden zus, modempje zo. En als ik dan goed reken dan blijkt na 1 jaar het abonnement bij KPN gewoon hoger te zijn dan bij Ziggo. Kan natuurlijk, maar toch.

Ik hoor graag van je.

Karin

 

Hi Karin! 

  1. Het hangt alleemaal af van de snelheid die je nodig hebt. Zie hieronder. Met 100 Mbit zit je over het algemeen goed!  
  2. Als ik KPN Internet met TV wil vergelijken met Ziggo, dan is de site zo onduidelijk (althans voor mij). Eenmalige kortingen hier, bundels daar, mogelijkheden zus, modempje zo. En als ik dan goed reken dan blijkt na 1 jaar het abonnement bij KPN gewoon hoger te zijn dan bij Ziggo. Kan natuurlijk, maar toch.

    Kan! Je krijgt er wel veel voor terug. Zoals deze service ;) 

Kan! Je krijgt er wel veel voor terug. Zoals deze service ;) 

Ja ... na 8 dagen pas een reactie 😉

Ik snap dat niet helemaal. Want verder heeft er ook niemand anders gereageerd. Is dit topic onbedoeld ergens in het bezemhok terecht gekomen ofzo? 🤔


Als ik KPN Internet met TV wil vergelijken met Ziggo, dan is de site zo onduidelijk (althans voor mij). Eenmalige kortingen hier, bundels daar, mogelijkheden zus, modempje zo. En als ik dan goed reken dan blijkt na 1 jaar het abonnement bij KPN gewoon hoger te zijn dan bij Ziggo. Kan natuurlijk, maar toch.

Met welke uitgangspunten? Welke internetsnelheid? Hoeveel tv ontvangers? Telefonie erbij? Nog extra pakketen? Netflix, Spotify of Viaplay ofzo?


Kan! Je krijgt er wel veel voor terug. Zoals deze service ;) 

Ja ... na 8 dagen pas een reactie 😉

Ik snap dat niet helemaal. Want verder heeft er ook niemand anders gereageerd. Is dit topic onbedoeld ergens in het bezemhok terecht gekomen ofzo? 🤔

Yes, dit topic is aan onze aandacht ontsnapt. En daarvoor mijn oprechte excuses. 


En als ik dan goed reken dan blijkt na 1 jaar het abonnement bij KPN gewoon hoger te zijn dan bij Ziggo.

Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

Kan jij hier eens een screenshot plaatsen van de kosten voor het abonnement dat je bij kpn af zou willen sluiten?