Skip to main content

Net handmatig een vergoeding aangevraagd voor een langdurige storing (van 29 januari 2021 tot en met 18 februari 2021) veroorzaakt door een kabelbreuk KPN glasvezel werkzaamheden. Handmatig kun je slechts 3 dagen aanklikken! Wij zaten echter 3 weken zonder tv, internet en bellen. 

Neem deze link even door, het gaat wel over zakelijke abonnementen , echter een particulier kan bij geen diensten de volgende vergoeding krijgen in uw geval is dat uw maandelijkse abo : door dertig dagen x het aantal dagen dat U geen diensten had

https://www.kpn.com/zakelijk/compensatie.htm?:s=zm-nieuwsbrief-201707:c=nwsbrf:co=link:d=juli2017

 

Vul alvast je forumprofiel in met je postcode, huisnummer en klantnummer dan zit webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


@Heid020 

Voor de consumenten abonnementen staat het uitgelegd op deze pagina:

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Wettelijk is de vergoeding vastgesteld op 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag.


Goedenavond @Heid020, welkom en goed dat je via het forum contact met ons opneemt! Wat fijn dat je nu weer werkende diensten hebt!

Laten we het nu ook administratief goed afronden. Je hebt 20 dagen last van een storing gehad en daarvan zijn er nu 3 dagen vergoed. Ik wil graag de resterende dagen ook vergoeden. Wil jij je klantgegevens aanvullen in jouw profiel? Het gaat mij om:

  • Jouw klantnummer
  • postcode en huisnummer
  • geboortedatum van de contractant
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt?


Dank voor je reactie @Shyrin_ ! Ik heb zojuist de gevraagde gegevens aangevuld in mijn profiel.


Super, hartelijk dank! De resterende dagen heb ik bij deze ook voor jou vergoed: het creditbedrag wordt automatisch meegenomen op de volgende factuur.

Ik hoop dat we, ondanks deze storing veroorzaakt door Glasvezel werkzaamheden, jou alsnog tzt mogen overzetten op het Glasvezelnetwerk! :fingers_crossed_tone4: